|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 662
Motocykl: RD07&1000RR
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
ale mistrz
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Jeśli jeździsz nazwę to w normalny sposób , nie przeładowując moto i nie wymagając przy tym "więcej" , to seryjny amortyzator działa , pod warunkiem że jest sprawny . Wykonanie poprawnie regeneracji to wydatek 400/500 euro , co stanowi wartość 2/3 nowego amortyzatora , żadna regeneracja nie wytrzyma tyle co nowy . Trzeba mieć świadomość że w 20 letnim amorze wymiana oleju , uszczelnienia i napełnienie gazem w większości przypadków nic nie daje . Najczęściej zachodzi potrzeba wymiany środka , sprężyny a to niestety kosztuje .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|