![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 722
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 37 min 52 s
|
![]()
Po kilku kkm z leonem potwierdzam, że zużycie paliwa i oleju są w normie. Natomiast u mnie charakterystyka silnika wydaje się zmieniona. Przy niskich obrotach (ok. 3-4 k) jest mocniej i równiej, ale za to jakby ciut gorzej przy wysokich (>7). Na oryginale do 5 tys. było nudno, ale potem rakieta do odcięcia. Osobiście bardzo mi to odpowiada, szczególnie w terenie silnik nie zdycha, tylko jakoś tak fajnie, "singlowo" wyciąga z problemów przy rzadszym mieszaniu biegami. Z tym, że mój leon był do jakiejś kawy 750 i ma ciut za dużą średnicę dolotu, a db kiler jest "przelotowy" i zrobiony poprzez otoczenie tej rurki drapakiem do garów.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Na przebieg momentu mogą mieć wpływ nastawy gaźnika i model leona.
Ja mam taki model : http://www.sklep.tszoda.pl/214-tlumik-leo-vince.html Przelot 50mm.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Leon z Bonjurem | Truck | Wszystko dla Afryki | 21 | 17.04.2009 05:59 |