|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Jakbyscie widzieli jak wczoraj uczylem moja suczke na rowerze jezdzic
.Za kilka godzin zmykam pod Dunkierke na plaze.Troche od was odpoczne.A rogal przyda sie jak najbardziej.Przypomnij mu,bo pewnie dzis bedzie udawal,ze nic nie czytal i o niczym nie wie
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Konczac temat o wersji R dodam talko,ze sprzeglo chodzi w nim bardzo lekko i plynnie.Biegi wskakuja bez najmniejszego szarpniecia,blokowania sie i jakiegokolwiek halasu.Nie odczuwalem zadnych szarpniec lancucha.Fakt,ten przelacznik migaczy nie zachwycil mnie,podobnie jak GS-ie.Wyswietlacz biegow jest bardzo pomocny i czytelny.Dokladajac grzane manetki mamy moto gotowe na chlodniejsze dni.Faktycznie czuc,ze jest cieplej na lewym udzie,ale bez przesady,jak ktos to gdzies opisywal.Jest poprostu troszeczke cieplej,ale w zadnym wypadku nie goraco.Zastanawia mnie tylko sprawa z oponami.Sa one bezdetkowe z jak sie domyslam indeksem predkosci do ilus tam.Nie wiem jak bedzie wygladala sprawa zamiany ich na kostki.Czy wystarczy nakleic w miejscu widocznym dla kierowcy naklejki ograniczenia predkosci do indeksowej?Tak robilem w 990-tce i byl spokoj.Druga rzecz to czy da sie uzywac dentek?Otwory w obreczy z tego co wiem na wentyl do bezdetkowych sa inne niz na wentyle w dentkach.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 20:47 |