![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
To ja dorzucę wrażenia.
Miałem na poczatku w RD07a 16/40 na asfalcie przy przelotach było fajnie. 120km/h i 4500-4600 obr. W terenie nie szło jechac. Było za szybko. Zmieniłem na 43. Po zamianie stwierdziłem że to inny motocykl taki jakis wyrywny sie zrobił ![]() Ale po chwili stwierdziłem że na asfalcie to juz nie to samo a w terenie do duszy dalej. Teraz mam zestaw fabryczny. Taki kompromis. W terenie jest lepiej a na asfalcie jade wolniej i jest ok. JA jestem zadowolony ale potestowałbym 47. Ma ktos na próbę? Zamienie sie za 40 i 43 zeby bo te co mam jeszcze dobre są. Zuzycie paliwa było porównywalne na kazdej zebatce. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wymiana tylnej opony .. | yarecky2000 | Hamulce, kola, opony | 19 | 07.10.2011 22:58 |
Wymiary tylnej ośki + tuleki wewnątrz tylnej piasty:) | majo | Hamulce, kola, opony | 2 | 10.02.2009 22:06 |