Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.08.2013, 14:52   #30
Skydiverek
 
Skydiverek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
Skydiverek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
Domyślnie

To ja dorzucę wrażenia.

Miałem na poczatku w RD07a 16/40 na asfalcie przy przelotach było fajnie.
120km/h i 4500-4600 obr. W terenie nie szło jechac. Było za szybko.
Zmieniłem na 43.
Po zamianie stwierdziłem że to inny motocykl taki jakis wyrywny sie zrobił
Ale po chwili stwierdziłem że na asfalcie to juz nie to samo a w terenie do duszy dalej.
Teraz mam zestaw fabryczny.
Taki kompromis. W terenie jest lepiej a na asfalcie jade wolniej i jest ok.
JA jestem zadowolony ale potestowałbym 47. Ma ktos na próbę?
Zamienie sie za 40 i 43 zeby bo te co mam jeszcze dobre są.
Zuzycie paliwa było porównywalne na kazdej zebatce.
Skydiverek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wymiana tylnej opony .. yarecky2000 Hamulce, kola, opony 19 07.10.2011 22:58
Wymiary tylnej ośki + tuleki wewnątrz tylnej piasty:) majo Hamulce, kola, opony 2 10.02.2009 22:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.