Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Relacje z podróży > Trochę dalej

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.07.2013, 18:01   #21
gumbas24h
 
gumbas24h's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
gumbas24h jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Orzep Zobacz post
Gumbas rozwiń temat, bo tak tworzone są "legendy".
Wspomnij też do jakiej marki jednośladu były wyciągane najczęściej narzędzia, bo trzeba było naciągać, dokręcać, sprawdzać...
Pozdro Orzep
Ja tam się nieznam ale jakaś tam kontrolka od ABS-u ci się jarała to ty powinieneś się pochwalić co w deszczu zaczeła się świecić, a co do narzędzi zgadza się naciągnełem łańcuch w trampeuszu, i pokręciłem sobie śrubkami od zawiasu w bmw też
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM
gumbas24h jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2013, 18:55   #22
Orzep
Zwykły przechodzień...
 
Orzep's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: DW
Posty: 1,794
Motocykl: GS12y
Orzep jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał gumbas24h Zobacz post
Ja tam się nieznam ale jakaś tam kontrolka od ABS-u ci się jarała to ty powinieneś się pochwalić co w deszczu zaczeła się świecić, a co do narzędzi zgadza się naciągnełem łańcuch w trampeuszu, i pokręciłem sobie śrubkami od zawiasu w bmw też
Większość którzy się NieZnają, maja wiele do powiedzenia...no więc:
Po przekręceniu kluczyka system ABS kontroluje swe obwody(wAutachTeż) i jeżeli coś nie gra, to poprostu informuje, że masz teraz HamulceBezABSu - świecącą się kontrolką.
W mym GSie i owszem tak też się stało po (chybaPrzyznasz?) potężnej ulewie gdzie spływała woda z piachem, potem deszcze, błota, rzeki...
Czasami po odpaleniu moto zapalała się kontrolka, że obwód podczas testu wskazał JAKIŚ błąd i hamulce są bez antyBloku, ale ja gasiłem silnik i odpalałem ponownie podczas już kręcących się kół. Wtedy wszystko wracało do normy.
Teraz tak...mogłem siąść i przeczyścic czujniki ABSu przy kołach, ale nie przywykłem tego robić w mym motocyklu! Kluczę zazwyczaj wożę dla Kompanów
Po powrocie do domu, umyłem motocykl pod ciśnieniem i wszystko hula, jak należy...

Co do kręcenia śrubami, to szczypałem w odkręcające się śruby/korki w przednich lagach, które co chwila kontrolowałeś
Co do naciągu łańcucha, to długo się broniłeś, po mojej sugestii, że masz za luźny...
Potem jednak grzecznie klucze i do ataku!
Odnośnie regulacji tylnego amora w mym GSie, to CzapkaZgłowy!!!
Ten Grubas...eee...znaczy się Gumbas jadąc za mną i obserwując moje tylne koło, podpowiedział Mi, co mam chujowo!
Przeregulował i wielka POPRAWA w zachowaniu tylnego zawiasu!
Jednak owa regulacja nie ma wpływu na danie Ci wpysk, przy najbliższej okazji, za oczernianie mego OŁTARZA!

Pozdro Orzep
p.s. Gumbasku, gdyby był ABSik, to nie byłoby zapewne poziomu, na tych kamyczkach!

__________________
-- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno-- -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK --
Orzep jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2013, 20:13   #23
gumbas24h
 
gumbas24h's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
gumbas24h jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Orzep Zobacz post

Pozdro Orzep
p.s. Gumbasku, gdyby był ABSik, to nie byłoby zapewne poziomu, na tych kamyczkach!

Jak sam powiedziałeś po glebie na dwoje babka wróżyła, jeszcze z dwa metry i transalpa wyjmowalibyśmy z rzeki 4 m niżej, równie dobrze z ABS mogło być trrrrryyt... i rzeka.
Co nie zmienia faktu że w dżiesie hamulce są zajebiste, i ani DL ani Trampek z hamulcami się nie umywają.
A przed tą glebą myślałem że mógłbym tak jechać bez końca winkielki widoczki aż ten jeba.... pies wyrwał mnie z letargu....
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM
gumbas24h jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2013, 21:50   #24
barwin.GD
 
barwin.GD's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Gdańsk
Posty: 49
Motocykl: KTM 950 ADV
barwin.GD jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 5 godz 53 min 21 s
Domyślnie

Brawo brawo
Relacja przepięknie zorganizowana.
Powiem tylko iż zauważyłem że BMW-ii czasem pod daszkiem stało (patrz zdjęcie w kapitanacie portu w Fierze) ale prawie zawsze ustawione jako motocykl pierwszoplanowy (nawet w nocy na obozowisku).

Pozdro
barwin.GD jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2013, 23:06   #25
Cumuulus


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Żory
Posty: 98
Motocykl: Super Terefere 750 3TD na leniuszku
Cumuulus jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 7 godz 14 min 40 s
Domyślnie

Orzep

Super relacja. Mój 9 dniowy syn po przeczytaniu na dobranoc spał całą noc. Jak nisko zawieszony DL sprawował się na szutrach i błotach

Pozdr
Cumuulus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2013, 08:48   #26
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 5 godz 29 min 36 s
Domyślnie

Fajnie się oglądało i czytało.
Dzięks dude.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2013, 08:52   #27
Orzep
Zwykły przechodzień...
 
Orzep's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: DW
Posty: 1,794
Motocykl: GS12y
Orzep jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cumuulus Zobacz post
Mój 9 dniowy syn po przeczytaniu na dobranoc spał całą noc. Jak nisko zawieszony DL sprawował się na szutrach i błotach
...gratuluję Juniora i obyśmy za 30lat, siedząc w papmpersach przeglądali jego relacje!
Co do V-stroma, to rozmawiając z Ekipami spotykanymi, wszyscy wskazywali na DLa, że może nie "ujechać"!
Zazwyczaj, jak już ktoś przebył dany odcinek, to "demonizuje", jaki to on straszny i trudny, by podnieść swoją rangę, do megaPodróżnika!
Srom obleciał wszystko bez zająknięcia, z małymi przygodami, co ukazałem w relacji.
DL jest długi i rzeczywiście w miejscach, gdzie TA i GS przejeżdżał, to czasami płytą pod silnikiem zachaczał...Jednak można to policzyć na palcach dłoni!
Do tego spalanie poniżej 5L/100km(GS-5,5L TA-6L)i 24litrowy(chyba) zbiornik czyni go super motocyklem podróżniczym!
Marulin ma, a Gumbas miał DLa650 i podsłuchując ich rozmowy, to:
- kierunkowskazy przednie lecą przy każdym paciaku
- przedni błotnik zbyt głęboki i potrafi się "zapchać"
Wg moich gabarytów pozycja wygodniejsza jak w TA, ale do GSa jej jednak dużo brakuje...

Pozdro Orzep
__________________
-- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno-- -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK --
Orzep jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2013, 09:13   #28
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,865
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 20 godz 43 min 27 s
Domyślnie

Z moich ostatnich obserwacji to starsznie dużo DLów się ostatnio narobiło podczas wczorajszej jazdy to 10% wszystkich spotkanych na trasie moto to były sztormy... masakra jakaś.
to dobre moto jest miałem nawet takiego kupić zamiast afry, ale tam pozycja jak na nakedzie, a nie jak w endyro i plastik panie plastik...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2013, 14:02   #29
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
Domyślnie

weź przestań z DL. mydelniczka to jest właściwe określenie. jedzie, mało pali i jest dość bezawaryjne - to w zasadzie wszystko co można powiedzieć. jeśli komuś wystarczy to co powyżej to będzie miał moto idealne, ale IMO DL650 jest megabezjajem i ciężko się z tym kłócić...
odnośnie Twojej wypowiedzi to znam gości w dwóch salonach Suzuki we Wro i okolicy i sami mówią, że gdyby nie mały sztormiak i GSR750 to chyba nic by sie obecnie nie sprzedawało - amen. nic dziwnego zatem, że tyle tego jeździ...

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.07.2013, 14:12   #30
Rychu72
 
Rychu72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,551
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 5 godz 29 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
ale tam pozycja jak na nakedzie, a nie jak w endyro i plastik panie plastik...
Pozycja zbliżona do afrykańskiej..... przynajmniej przy moim wzroście.
Trzy lata tym latałem i zmieniłem na afrę i tak już zostaje na dłuższy czas.
Jak ktoś nie zjeżdża z czarnego to na pewno bym polecił, bo to fajne moto.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wł.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zdrowie ponad wszystko giziu Inne tematy 64 18.06.2013 22:44
Wrześniowa włóczęga po Shqipërii AD2012 hans Trochę dalej 59 08.04.2013 01:10
Szukam pierwszego właściciela afri z Żywca Arkadius Inne tematy 6 20.07.2012 14:48
jak zostałem rajdownikiem czyli RR na żywca felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 16 06.11.2009 00:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.