Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.06.2013, 10:50   #7
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,104
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 21 godz 7 min 41 s
Domyślnie

Zakładaj Conti Escape, Trail Attack i opony typowo z przeznaczeniem On. Przerobiłeś Metzelera i pewnie Anaka. Wszystkie te kleja sie same, zejda dosc szybko, ale beda ciche i bezpieczne co najwazniejsze, tym bardziej ze ganiasz z pasazerem.

Nie bardzo rozumiem po co proponujecie mu K60?
Nie zależy Genkowi na żywotności, nie zależy mu na walorach szutrowo-utwardzono-terenowych gdzie ta opona i tak wypada blado, a nawet bardzo blado przy gabarytach motocykla powyżej 200kg.

Moim zdaniem trafiła w nisze jakość-cena-rozmiarówka i dlatego pobija rekordy popularnosci.

NIE OSZUKUJMY SIĘ, SA LEPSZE OPONY I DROŻSZE TEŻ. OPONY UNIWARSALNE? A CO TO?

Okazje miałem przejechać się na nowych chwile po tym jak zsiadłem z MT21 i 09.

Powiem Wam że K60 to kiszka na całej lini (dla mnie).
Utwardzone drogi ok rozpędzając się, popracujcie nad szybkim,efektywnym wychamowaniem, zatrzymaniem się, powodzenia
Piaski, nawet te najmniejsze, nie kopne - załamka, szczególnie przód.
Pod góre i z góry, podobnie zakręty... może mam zła technike jazdy, ale u mnie bieda, nie potrafie wojować na tych gumach.
Nie jeździłem po mokrym asfalcie, czy szutrze, trawie, ale i tam nie będzie szału. Tylna opona i ten jej magiczny pasek puszczony środkiem nie wróży niczego dobrego Off, z kolei przednia opona patrząc po zachowaniu w Off stawiam ja na równi w mojej skromnej statystyce z przednia 09, gdzie dziewiątka choć ryje i nie zapycha się, nie ma trzymania bocznego, a Haidenau w ogole nie ma nic!
Na Afrze, Trampku i innych ukochanych osiołkach da się na niej jechać i z nią życ, ale dziwie się Orzepowi, gdzie już troche momentu i mocy ma i gania na nich, ale i On dostrzegł ciemną strone mocy tych opon. Na Kata 990 napewno bym jej nie założył, bo stracił bym wiele frajdy z jazdy, a fanom długowieczności pokazał bym bez perfidii, że bardzo szybko mozna ją "puścić z dymem"

Przepraszam za OT. Potrzebowałem się wyżalić

Aha, na koniec poprosił bym Maxxa i Blinka, jak już je zjedziecie te K60, to napiszcie o nich dwa słowa. Pisze do Was, bo mniej więcej wiem jak jeździcie i wiem że Wasz opinie dla mnie będa miarodajne, wiarygodne.
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Buty Probiker scout rambo Archiwum 23 18.04.2013 19:56
Cintinental Escape tył moja opinia yakuzsa Hamulce, kola, opony 9 20.06.2011 12:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.