Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.04.2013, 06:49   #1
płock1964
Cały czas się uczy
 
płock1964's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
płock1964 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 dni 18 godz 24 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Zdarzało się że podłączałem prostownik poprzez gniazdo zapalniczki które było bezpośrednio podłączone pod klemy.
Nie doszukałem się żandych awarii czy innych uszkodzeń.
Akumulator pobiera prąd i niejako zabezpiecza instalacje przed nadmiarem.
Mi przynajmniej takie podładowanie nie zaszkodziło ani w motocyklu ani w samochodzie.
Moje moto całą zimę stoi podłączone pod prostownik przez gniazdo zapalniczki - mam tak już od 12 lat i trzecie moto.
płock1964 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padnięty obrotomierz maeco Układ elektryczny i zapłonowy 16 31.08.2015 17:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.