![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Składka oplacona.
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
![]()
napisz jaki
jaki olej był wcześniej - chcesz zmienić na inny czy remont był...
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
A jakie przepraszam to ma mieć znaczenie, jaki olej tam był czy jeszcze jest..?
Czego według Ciebie się można spodziewać po zmianie na olej inny..? Boxery od bmw chłodzone powietrzem ponoć bardzo miękko i fajnie jeżdżą na 10w60 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Składka oplacona.
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
![]() Cytat:
Powodzenia ![]() Grzecznie zapytałem Vertusa - cytuje siebie " chcesz zmienić na inny czy remont był..." - źle zapytałem? - lub źle ŻE zapytałem? Normalnie ale Faux pas...
__________________
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Thorgal77 : 27.03.2013 o 10:34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
W afryce nie ma na znaczenia, jeśli wlejemy inny olej niż był, a dwa że oleje się mieszają ze sobą, tak samo jak woda mleko i inne
Żadne tam Fopa ![]() Do TTR, jeśli nie ciągnie oleju za bardzo, próbował bym coś z 10w50. Lepsze to już tylko w wyczyn, a i kasy szkoda Ostatnio edytowane przez rambo : 27.03.2013 o 11:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Łódź
Posty: 603
Motocykl: Ansfaltowy pedał
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 11 godz 5 min 12 s
|
![]()
Był właśnie Motul 10W40, silnik jest po remoncie, wszystkie dziurki którymi wywalał olej już uszczelnione, więc nie powinien już go gubić, tak na marginesie to olej dość szybko zczerniał, zaleję zgodnie z Waszymi sugestiami 10W 50.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Olej czernieje głównie przez przedmuchy z komory spalania, ale też motul 5100 jest jak to bywa z minerałami i półsyntetykami, dość ciemny.
Syntetyki mają dość jasną barwę, są raczej żółte niż brązowe jak w/w motul Ostatnio edytowane przez rambo : 31.03.2013 o 18:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Łódź
Posty: 603
Motocykl: Ansfaltowy pedał
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 11 godz 5 min 12 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Posiadacze RD03 - jaki olej silnikowy używacie ?? | Babel | Regularne czynności serwisowe | 55 | 09.07.2011 23:20 |
olej do olejarki | bukowski | Wszystko dla Afryki | 10 | 12.07.2010 23:59 |