Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.03.2013, 12:39   #331
Szaman


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Gdansk / Krakow
Posty: 71
Motocykl: RD04
Szaman jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 21 min 0
Domyślnie

mam małe pytanko mam założone teraz tkc80 i mitas e09tyl zastanawiam się nad kombinacją motoz/e09. jezdze generalnie 50/50 ale troche wkurza mnie tkc80 w blocie... czy waszym zdaniem motoz będzie porównywalny (chociaż trochę) z tkc na czarnym suchym... bo na mokrym to i tak mitas z tyłu i jeżdżę spokojnie. Jak z trwałością tej opony na czarnym chodzi mi generalnie o porównanie jej z tkc?
Szaman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 17:32   #332
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Szaman Zobacz post
mam małe pytanko mam założone teraz tkc80 i mitas e09tyl zastanawiam się nad kombinacją motoz/e09. jezdze generalnie 50/50 ale troche wkurza mnie tkc80 w blocie... czy waszym zdaniem motoz będzie porównywalny (chociaż trochę) z tkc na czarnym suchym... bo na mokrym to i tak mitas z tyłu i jeżdżę spokojnie. Jak z trwałością tej opony na czarnym chodzi mi generalnie o porównanie jej z tkc?
jeździłem i na TKC i Motozie Desert z przodu, z tyłu Mitas, moim zdaniem zestaw Motoz Tractionator desert + Mitas E09 duzo lepszy niż TKC, przede wszystkim lepsza kontrola w terenie, na asfalcie Motoz rewelacyjny, nie ustępuje TKC, jedyny minus to hałas, ale w terenie bardzo dobry.
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:18   #333
PokemonTC
 
PokemonTC's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Dziki Wschód (podlasie)
Posty: 352
Motocykl: RD07B
PokemonTC jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 8 godz 19 min 22 s
Domyślnie

Jak jest z twardością Heidenau K60 Scaut? Interesuje mnie czy ciężko ja zmienić w terenie, bo są tylko wersje bezdętkowe i prawdopodobnie są twardsze. Miał ktoś przyjemność zmieniać ją w terenie?
PokemonTC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:27   #334
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 18 s
Domyślnie

Zajeżdżam właśnie zestaw Motoz+E09 i kolejny też taki będzie. Tanio i dobrze Na mokrym czarnym trzeba uważać, na suchym spokojnie można przycierać podnóżki Co do trwałości, to wiadomo, kostka, wiec ostrożnie z heblami, bo wyząbkować nie trudno, ale na pewno dużo trudniej niż miękką TKC. Motoz na pewno nie boi się dalekich asfaltowych przelotów. Poniżej masz foto opony po przelocie ponad 1500km dojazdówki

Największy problem, to hałas. Nie od razu, dopiero jak się wyząbkuje, ale jak ktoś ma cichy motocykl i szybę z deflektorem, to zatyczki się przydadzą
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:30   #335
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,101
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 16 godz 51 min 21 s
Domyślnie

cenie wyżej mt21 na przodzie od motoza cenowo nie pamiętam
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:38   #336
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
cenie wyżej mt21 na przodzie od motoza cenowo nie pamiętam
a ja przeciwnie, MT21 na piasku bujał, Motoz nie (przy prędkościach pow 60 km/h)
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:39   #337
JarekAT
Centralny Jarek
 
JarekAT's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,215
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
JarekAT jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 4 min 11 s
Domyślnie

Artur co to za model motoza i ile dałeś
Jest rozmiar 90/90-21 czy 90/100-21. Jak ten wyzszy profil to jak sie mieści z oryginalnym błotnikiem
JarekAT jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:40   #338
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,101
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 16 godz 51 min 21 s
Domyślnie

ja tam na piachu to kotlarni (czesto powyzej setki ) jeździłem na obu i mi lepiej pasował mt21 ale mamy inne motocykle
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 18:56   #339
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekAT Zobacz post
Artur co to za model motoza i ile dałeś
Jest rozmiar 90/90-21 czy 90/100-21. Jak ten wyzszy profil to jak sie mieści z oryginalnym błotnikiem
Motoz Tractionator Desert, jest jeden rozmiar 90/100-21. W tenerce błotnika nie musiałem podnosić. Cena w okolicy 180zł http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=16611&page=5

Plus jest jeszcze taki, jak w E09 Dakar - ma tak sztywne boki, że przy paciaku przez kilka km można jechać nie wiedząc, że się go ma.

Ostatnio edytowane przez ArturS : 24.03.2013 o 18:58
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.03.2013, 19:06   #340
Szaman


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Gdansk / Krakow
Posty: 71
Motocykl: RD04
Szaman jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 21 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał dopra Zobacz post
jeździłem i na TKC i Motozie Desert z przodu, z tyłu Mitas, moim zdaniem zestaw Motoz Tractionator desert + Mitas E09 duzo lepszy niż TKC, przede wszystkim lepsza kontrola w terenie, na asfalcie Motoz rewelacyjny, nie ustępuje TKC, jedyny minus to hałas, ale w terenie bardzo dobry.
no to nastepny zestaw motoz/e09 co do halasu to ujme to tak:
tkc z przodu wyje jak stary ikarus bardziej to irytuje innych jak ich mijam niz mnie =p a pozatym to jeszcze jezdze samurajem na MT-kach i cicho tez nie jest wiec halas mam gdzies =p
dodatkowo jesli nie ustepuje tkc na czarnym to super.

ostanie pytanko i przestaje nudzic czy przy tym jedynym rozmiarze pasujacym na przod musze sie obawiac ze nie wlezie pod oryginalny blotnik albo jakichs ciekawych atrakcji
Szaman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niedrogi motor dla początkującego i wysokiego motocyklisty Rosen Inne tematy 26 08.09.2010 21:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.