![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Podlasie
Posty: 2,656
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 min 34 s
|
![]()
Aha - mam jeszcze Facoma 3/8 cala do 38Nm.
Tak sobie myślę, że do zastosowań amatorskich jest on nieco zbyt "wyrafinowany" i zbyt dokładny - aby nastawić odpowiednią siłę, muszę się nim porządnie "nakręcić". Baaaardzo precyzyjny. Czyli droższy - niekoniecznie jest lepszy/praktyczniejszy ![]() A najfajniejszy klucz jaki widziałam, to taki z dzwonkiem rowerowym ![]() ![]() Aaaa - do dużych sił używam czegoś takiego [po dziadziusiu taksówkarzu ![]() Wady - nie ma "kliku" i trzeba spoglądać na tarczę. W momencie dokręcania śrub do góry nogami jest to troszke problematyczne ![]() używam go, bo wychodzę z założenia, że lepszy taki, niż żaden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |