Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.04.2008, 09:36   #5
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,961
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 59 min 20 s
Domyślnie

No cóż. Gumy kroćców sie ścisną - to niecałe 2 mm średnicy mniej o ile pamiętam. A z drugiej strony masz 2 możliwości: albo dokupić tą rurę doprowadzającą powietrze gazniki- filtr powietrza od rd3, albo dorobić redukcje z aluminium. Nie jest to specjalny problem i takie redukcje są stosowane także seryjnie- np w Xt 600. Na pocieszenie Ci powiem ze rd04 na tych gaźnikach przypuszczalnie będzie zapierd...ć. Ja wsadziłem do rd04 gaźniki z Transalpa 650 z 2002 roku i sprzęt zyskał na dynamice i kulturze pracy. Od strony rury łączącej z filtrem powietrza dorobiłem do gaźników aluminiową redukcyje. Mam gdzieś fotki więc w przyszłości wstawie. pozdr
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.