|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,470
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 57 min 32 s
|
Na 99% zatarty zaworek zwrotny w komorze korbowej. Właśnie w tym roczniku występował zanim wprowadzili w 97/98 drugą pompę olejową.
Olej dostaje się do komory korbowej a z niej nie wypływa. W rocznikach 95 był zawór zwrotny sterowany podciśnieniowo tłokiem. Tłok idąc do dołu wypychał olej przez ten zawór. Niestety trzeba rozpoławiać silnik. Poczytaj tutaj: http://forum.enduro-adventure.com/vi...&highlight=lc4 Z jednej strony masz szczęści bo jak zatrze/zawiesi się on w pozycji otwartej to lubi się korba zatrzeć. Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 25.01.2013 o 00:15 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |