|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
JESLI KTOS LICZY SIE Z TYM ZE CHCE MIEC KTM-A TO JAK NAJBARDZIEJ. BARDZO DUZO CZESCI PASUJE OD 620. mOC PORÓWNYWALNA I TROSZECZKE LZEJSZY CHYBA NIZ 620.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
![]() |
![]() Cytat:
Cytat:
Tak wyglądał jak wyjechał z fabryki w 1996r: http://www.ktm-lc4.net/modelle/1996/400egsr.jpg Model EGS na dużym obiegu oleju z wałkiem wyrównoważającym. Wersja cywilna EGS - ENDURO GELANDE SPORT. Pytanie czemu tylna tarcza wymieniona przy przebiegu 16tys km. Tak prezentował się mój przy przebieg od 18tys do 25tys km jak go sprzedawałem. https://picasaweb.google.com/1174402...K-37_uA-vqzggE Z chęcią zamienie AT na takiego LC4 tyle, że wersję EGS-E z rocznika 97r czyli już z rozrusznikiem. Był teraz taki na allegro za 6,2 tys zł i poszedł w ciągu jednego dnia. Cytat:
To nie wiadomo z którego roku jest. Jakaś zmota. Zawiecha 98-99, silnik też. Plastiki maks. 97r. Przód mała tarcza od SC, plastiki od EGS. Tylny stelaż też. W czwartek sprzedał się czerwony LC4 620 EGS za 2600zł na allegro. Jak kliknąłem KUP TERAZ to ktoś mnie uprzedził i kupił mi go sprzed nosa. http://allegro.pl/ktm-lc4-620-98r-su...939415375.html Stał 30 min na allegro ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.01.2013 o 13:38 |
|||
![]() |
![]() |