Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.01.2013, 21:46   #1
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Ani pierwszy ani drugi nie jest dwuosobowy. Pojemność baku wciąż mniejsza. Można by tak długo wymieniać. Jak tam jest rama pomocnicza? Co masz tam lepszego w Tym zawiasie? Prościej zawias przelożyć.
na ADV i SE we 2 osoby sie podobnie nie fajnie lata, to są sprzęty 1 osobowe.
z bakami nie ma problemu, możesz sobie wsadzić 30L. z przodu i np. 10l z tyłu.
tak masz właśnie na tym zdjęciu.
40L paliwa chyba wystarczy nie...




rama pomocnicza jest, tyle że nieco inna.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2013, 08:58   #2
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
na ADV i SE we 2 osoby sie podobnie nie fajnie lata, to są sprzęty 1 osobowe.
z bakami nie ma problemu, możesz sobie wsadzić 30L. z przodu i np. 10l z tyłu.
tak masz właśnie na tym zdjęciu.
40L paliwa chyba wystarczy nie...

rama pomocnicza jest, tyle że nieco inna.
Na ADV się nie fajnie lata we dwójkę? Jeździłeś w dalszą trasę? Świetnie się jedzie autostradami (180km/h) a na miejscu, takze we dwójkę można polatać szuterkami. Można na SE podwiesic nawet rakiety ziemia-powietrze ale traci się główną zaletę wobec ADV - niższą wagę.
Moim zdaniem SE jest fajne ale jak chcemy go ubierać to prościej kupić ADV.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2013, 09:10   #3
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Moim zdaniem SE jest fajne ale jak chcemy go ubierać to prościej kupić ADV.
, dlatego nie próbowałem zrobić z HP2 -> Adventure
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2013, 09:27   #4
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,500
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 49 min 42 s
Domyślnie

Który tam mówi że 990adv nie da się we dwójkę zaraz w ryja...
W ubiegły roku 6500km zrobione z żoną dookoła Italii (specjalnie nie piszę Włoch bo zaraz się który dop.. że tych pod Warszawką)
Wysoka szyba, przełożenie 17*42 i pruje 180 na autostradzie jak tra la la..
pozdr.
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2013, 10:46   #5
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 657
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 22 godz 48 min 43 s
Domyślnie

Napewno nie widzę jazdy we dwójkę na SE i uważam podobnie jak Lepi, że jeśli mam ubierać SE, to lepiej kupić ADV.
Co do latania we dwójkę na ADV, to .... hmm, zrobiłem na Adv 40tyś km, w niewiele ponad rok, myśle, że ok 45% z pasażerką, w tym wyjazd dokoła Morza Czarnego.
Myślę, że jest do doskonały motocykl do wyjazdów turystycznych, można normalnie pogonić na normalnych drogach, można bez większych problemów przejechać ponad 1000km/dzień, ale na miejscu można i po cięzszych szutrach poganiać i przy odrobinie zaparcia bez problemu i we dwie osoby. Byś może macie racje, że GS lub ST sa lepszymi motocyklami, ale po pierwsze nie widzę sensu męczenia się dodatkowo z nadwagą motocykla, po drugie nie do końca widzę je w terenie, którymogę pokonać na adv, nawet z pasażerką, a po trzecie, szczególnie w przypadku GS, wszechobezna elektronika skreśla go u mnie jako motocykl wyprawowy.
Aktualnie nie widzę dla siebie alternatywy dla LC8 ADV. SE jest bardzo fajne, bardzo mi się podoba, ale podobnie jak motocykle rally, nie widzę dla nich zastosowania dla siebie w normalnych warunkach.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2013, 11:23   #6
JarekO
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Michał, a jak byś to widział w przypadku wyjazdów tylko i wyłącznie solo?
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2013, 11:57   #7
Michal
 
Michal's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 657
Motocykl: LC8 1290 Super ADV R i WFM
Michal jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 22 godz 48 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekO Zobacz post
Michał, a jak byś to widział w przypadku wyjazdów tylko i wyłącznie solo?
To nie jest takie proste, chyba kazdy sam musi sobie odpowiedziec na to pytanie.
Generalnie zależy od rodzaju wyjazdów, odległości, dostępnej ilości czasu, sposobu w jaki lubisz podrózować.
Nadal myślał bym na adv, bo mogę szybko dostać się do np: Gruzji, a tam na dość sporo sobie pozwolić.
Myślał bym o SE, bo mogę pozwolić sobie na trochę więcej, dodatkowo sprawdzi się też jako tako na krótszych bardziej terenowych wyjazdach. Dodatkowo jest tansze, można zmieniać sobie, zbiorniki, owiewki, otp, w zależności od zapotrzebowania.
W przypadku jeszcze wiekszej chceci zjazdu w bok, oraz uprawianiu bliższej turystyki (Ukraina, Rumunia), lub posiadania większej ilości czasu i nienapinania sie na 1000km dziennie, bralłbym 690.

Tak naprawdę i tak nie ma motocykli uniwersalnych i nie da się mieć wszyskiego w jednym, wiem, że niektórzy za wszelką cenę chcą udowodnić, że lc8 jest motocyklem stricte terenowym, napewno ma gigatyczną przewagę w terenie nad innymi turystkami, ale nadal jest terenowym turystykiem.

Latam już coraz więcej sam, bo moja połówka ma własne moto, ze mną siada tylko jak jedziemy gdzieś naprawdę dalej (wakacje), lub poprsotu coś załatwić na mieście, mimo to LC8 zostaje i caly czas bardzo mi pasuje.
__________________
Pozdrawiam
Michał
Michal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.