| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ani pierwszy ani drugi nie jest dwuosobowy. Pojemność baku wciąż mniejsza. Można by tak długo wymieniać. Jak tam jest rama pomocnicza? Co masz tam lepszego w Tym zawiasie? Prościej zawias przelożyć.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zgadzam sie w 100% z Ex-em.Wspanialy sprzet.Jesli ktos zdecyduje sie na jednen motocykl,to nie wiem co jest lepsze.I nie chodzi mi tu o HP2  
		
		
		
		
		
		
		
	 .A kupowac ADV zeby jezdzic w dwojke to troche jakos nie tak jak dla mnie.Sa inne motocykle do tego ktore sie lepiej nadaja-GS.STitd.Wiem jedno,ze jakbym kiedys zamiast ADV kupil SE,to mialbym go do dzis  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 z bakami nie ma problemu, możesz sobie wsadzić 30L. z przodu i np. 10l z tyłu. tak masz właśnie na tym zdjęciu. 40L paliwa chyba wystarczy nie... ![]() ![]() rama pomocnicza jest, tyle że nieco inna. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Moim zdaniem SE jest fajne ale jak chcemy go ubierać to prościej kupić ADV. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Który tam mówi że 990adv nie da się we dwójkę 
		
		
		
		
		
		
		
	  zaraz w ryja...![]() W ubiegły roku 6500km zrobione z żoną dookoła Italii (specjalnie nie piszę Włoch bo zaraz się który dop.. że tych pod Warszawką  )Wysoka szyba, przełożenie 17*42 i pruje 180 na autostradzie jak tra la la.. pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napewno nie widzę jazdy we dwójkę na SE i  uważam podobnie jak Lepi, że jeśli mam ubierać SE, to lepiej kupić ADV. 
		
		
		
		
		
		
			Co do latania we dwójkę na ADV, to .... hmm, zrobiłem na Adv 40tyś km, w niewiele ponad rok, myśle, że ok 45% z pasażerką, w tym wyjazd dokoła Morza Czarnego. Myślę, że jest do doskonały motocykl do wyjazdów turystycznych, można normalnie pogonić na normalnych drogach, można bez większych problemów przejechać ponad 1000km/dzień, ale na miejscu można i po cięzszych szutrach poganiać i przy odrobinie zaparcia bez problemu i we dwie osoby. Byś może macie racje, że GS lub ST sa lepszymi motocyklami, ale po pierwsze nie widzę sensu męczenia się dodatkowo z nadwagą motocykla, po drugie nie do końca widzę je w terenie, którymogę pokonać na adv, nawet z pasażerką, a po trzecie, szczególnie w przypadku GS, wszechobezna elektronika skreśla go u mnie jako motocykl wyprawowy. Aktualnie nie widzę dla siebie alternatywy dla LC8 ADV. SE jest bardzo fajne, bardzo mi się podoba, ale podobnie jak motocykle rally, nie widzę dla nich zastosowania dla siebie w normalnych warunkach. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Michał, a jak byś to widział w przypadku wyjazdów tylko i wyłącznie solo?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |