![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 5 godz 6 min 7 s
|
![]() Cytat:
![]() Wkret bodajze 5 mm srednicy, chyba 30 mm dlugosci. 1.trzeba spilowac czubek,tak ze 3 mm,zeby nie byl za ostry 2.krecamy wkreta w koski boczne, tak zeby wystawaly ok 7 mm 3. scinamy katowka/obcinakami lebki,zeby zostali 3-4 mm wkreta z kostki 4. dzida W sniegu dziala kostka,a jak jest lod,czy zbity snieg,to trzymaja wystajace wkrety. Zalety tego patentu +jest szybki (3h) +tani(ok 10 zl) +mozna na takich oponach jezdzic normalnie po asfalcie i wkrety slychac tylko w zakretach + nie trzeba sciagac opon, zeby je zakolcowac +patent malo wazy- wkrety waza ok 0.30 kg( kolcowanie metoda srub z duzym lbem od srodka opony+nakretka za zewnatrz to ok 2,5 kg na jedno kolo) +po sezonie zimowym nie trzeba wykrecac wkretow, te najprawdopodobniej same sie zetra przy jezdzie po kamieniach( miejmy nadzieje,ze nie beda sie wbijac do srodka powodujac przebijanie detki) Foty wkrotce
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
|
![]() |
![]() |