![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Nie ma już w handlu płynów, które by się nie nadały.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
W handlu płynów nie, ale sprzedawców którzy opowiadają bajki nie brakuje już
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 43 min 6 s
|
![]()
to prawda - ale tylko jeśli chodzi o afrykę lub inne mało wysilone motcykle. Ale KTM osiąga wyższe temperatury pracy . Jak lałem do mojego KTM-a Exc 200 zwykły płyn samochodowy to po każdej konkretnej jeździe brakowało jakieś 100 ml, a raz udało mi się go nawet zagotować.. Zresztą w obecnej exc 520 też seryjnie nie ma wentylatora. Płyn do chłodnic samochodowy Pan Samochodzik ma temperaturę wrzenia 115 stopni C. Do afryki starczy, KTM może w gorącej sytuacji się zagotować nawet jeśli ma wiatrak. Płyn chłodniczy motocyklowy XADO ma temperaturę wrzenia pow 160 stopni C - tego płynu nie ubywa w moim Kacie.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |