|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Piękny. Wystarczy zmienić tłumik (trochę razi) na mniejszy okrągły i motur po prostu bajka. No może jeszcze jakiś przedni błotnik. Dobrze, że choć jest jedna firma na świecie co coś myśli ". Linia piękna. Koła 21x18. Waga jak na 1200 zarąbista, tylko cena...... Czemu nie mogę trafić w Totka
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Ci co mają mniej kasy bywają bogatsi w co innego
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Ale Kazmir jest juz bogaty,on chce tylko trafic w totka,zeby kupic tego KaTa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Jesteśmy biedni ale szcześliwi
![]() Ale niestety te nowoczesny motorki nie dożyją czasów takich jak Afryczki, które tak chętnie z zachodu do Nas używane docierają w przystępnej dla nas kasie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Dla kogo przystepna,dla tego przystepna.Czesto sie tu czyta,jakie to te Afryki drogie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 48 min 9 s
|
![]()
Mogliby zrobic jeszcze KTM 1190 Super Enduro, to bylaby maszyna!
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Teraz KTM ma juz konkurenta dla GS12.Sensownym ruchem firmy byloby zrobic konkurenta dla coraz lepiej sprzedajacej sie 800-tki.Mysle,ze predzej firma zrezygnuje z 690,zastepujac ja czyms wiekszym,niz konstruowanie SE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 48 min 9 s
|
![]()
Mimo wszystko po cichutku licze na to, ze ktos w KTM rozwaza nowe SE.
Skoro jezdza takie przegiecia jak GoldWing, Hayabusa, to czemu nie nowe Super Enduro? Nowy Adventure 800 na pewno bylyby sensownym posunieciem, ale to tylko kolejne moto w segmencie F800 GS, Tiger 800 XC. Nudy..
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Ruszyly testy.Joe dostal juz swoja zabawke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Racja! Lepiej mieć podciwą afrę niż chować się przed bombami, lub straciś życie przez huragan Sandy.
|
![]() |
![]() |