|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 18 godz 39 min 23 s
|
To ja też będę miał bezpośrednio
__________________
Kiedyś Tygrysek |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 106
Motocykl: Nie stać mnie na nową
Przebieg: Żaden
Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 50 min 42 s
|
ja też mam podciągnięte pod aku, tylko że załącza się dopiero po zapłonie, tak więc ładuje się tylko w czasie jazdy
__________________
KTM 950 SUPER ENDURO R byłTeraz jest 690 rally enduro |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
Można też przez przekaźnik 12V. Jak motek jeździ cały dzień w wysokich temperaturach,
baterię w tych nawigacjach łatwo przegrzać (przestaje się ładować, a prąd oddaje), więc przynajmniej na postojach odpoczywa. Myślę, że dobrze jest wyprowadzić z aku dwie wiązki, jedną bezpośrednio, drugą przez przekaźnik. Obie z nich zakończyć kostką ,,damską'', a ładowarkę moto i np. gniazdo zapalniczki zakończyć kostką ,,męską''. Wówczas łatwo szybko podpiąć nawi czy coś innego tam gdzie trzeba.
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Przekaźnik nie jest konieczny wystarcz wystabilizować napięcie do 12V i nic nie powinno się grzać czy palić. Koszt 3zł
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 18 godz 39 min 23 s
|
Cytat:
jak i co?
__________________
Kiedyś Tygrysek |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
http://www.sklep.tszoda.pl/403-stabi...ia-12v-2a.html
po spaleniu dwóch ładowarek do tel. i dwóch nawigacji dałem to i od lat spokój |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Online: 2 miesiące 18 godz 39 min 23 s
|
Mała rzecz a na pewno zabezpieczy moje urządzenia
Rozumie, że nie puści więcej niż 12v,ale co będzie jak zapoda sie więcej pradu? Spali sie ten dinks i trzeba wymienić na nowy? Ma jakies zabezpieczenie, że jak sie prądy unormują to dalej działa? Z elektryki to tylko żarówki wymieniam i bezpieczniki Polukowałem po necie i ustaliłem że można wpiąć w instalacje np. prze gniazdem zapalniczki.Dobrze knuje?
__________________
Kiedyś Tygrysek |
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
to daje cały czas 12V o ile napięcie na wejsciu nie spadnie poniżej. Oddaje max 2A a ile podasz na wejsciu nie ma dla niego znaczenia
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
Cytat:
szybie samochodu. Wtedy dobrze jest czasem dać baterii wytchnąć, w aucie po prostu wyciągam wtyczkę z gniazdka, a w motku jest ,,na sztywno'', więc przynajmniej przy wyłączaniu silnika bateria odpoczywa.
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |