![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Tam każdy luz powoduję to, że zębatka pracuje na wałku, a jak wiemy to nie jest pożądane. Ale na 100% Ci nie napiszę czy ma być luz czy ma być na sztywno...ja bym dążył do uzyskania jak najmniejszej ruchomości zębatki.
![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,741
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 8 min 27 s
|
![]()
W sumie po wspawaniu lub wklejeniu nie ma luzu i ludzie jeżdżą.
Tak czy inaczej jestem ciekawy. Jeśli ktoś wie to chętnie przechwycę wiedzę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
zębatka zdawcza |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka zdawcza | konrad1f | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 09.06.2009 23:21 |