Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.09.2012, 10:03   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,753
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 1 dzień 51 min 28 s
Domyślnie

napisze kilka slow bo widze, ze nikt sie nie kwapi.

otoz jednego 'uniwersalnego' sposobu nie ma ;( jak to z wiekszoscia rzeczy w mechanice.

ja to robie tak, ze zawsze gdy ktos zglasza problem z praca ukladu zasilania nie biore sie za regulacje tylko wydzieram gaziory, rozbieram w drobny mak, weryfikuje poszczegolne elementy - zuzyte wymieniam, myje caly szpej ultradzwiekowo i skladam.

potem ustawiam wartosci 'fabryczne' i patrze co sie bedzie dzialo. i w zaleznosci od zachowania w poszczegolnych zakresach predkosci obrotowej walu reaguje.

oczywiscie przed tym wszystkim nowe swiece i inspekcja filtra powietrza, szczelnosci air-boxa, ukladu ssania, kruccow, opasek na kruccach.

afra ma bardzo proste i solidnie wykonane gazniki - doprowadzenie ich do porzadku nie jest duzym problemem.

pzdr
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2012, 20:37   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

A ja dodam do tego że jak już wiemy ustawianie na fabryczne nastawy składów paliwa często kończy się złą pracą silnika, strzelaniem w wydech po zamknięciu przepustnic, gaśnięciem po wyłączeniu ssania itd. Ustawianie dawki paliwa to zawsze sprawa indywidualna dla każdego motocykla, i warto to zrobić na końcu jak już wyeliminujemy inne nieprawidłowości, czyli pęknięte membrany, skostniałe króćce dolotowe, nieszczelny układ wydechowy, brudne gaziory, niedomykające się ssanie itd. Nawet wychodzi czasem że idealna praca całego mechanizmu jest zawarta gdzieś np w połowie między 2,5 a 2,75 obrotu wykręconych pilotów.

A oglądanie świec i porównywanie ich do koloru kawki porannej z mlekiem do zwykłe voodoo
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
skład mieszanki RD 03 martinhead Uklad paliwowy i wydechowy 38 01.12.2019 23:27
Sklad mieszanki- piloty banditos Uklad paliwowy i wydechowy 67 28.02.2019 20:34
ustawianie składu mieszanki rambo Regularne czynności serwisowe 66 01.05.2014 21:51
Tuningowa śruba mieszanki paku Uklad paliwowy i wydechowy 19 15.10.2009 17:10
Skład mieszanki w RD 03 Cibor klv Uklad paliwowy i wydechowy 2 10.12.2008 18:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.