|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 21 min 59 s
|
Rambo
Odnosząc sie do postu j/w to jedyne co do mnie przemawia oprócz xenona do moto to takie http://moto.allegro.pl/item446995390...nowa_cena.html A to dlaczego? ano dlatego że nie wierze w te 50%, 60% i inne procenty gdyż halogen to halogen i cuda się z niego nie wyciśnie - natomiast te motovision jako jedyne sa sprzedawane w poważnych niemieckich sklepach motocyklowych Louisa, Polo, i HeinGericke a ja w tym wzgledzie niemcom wierze bo motocykli to u nich sporo a i jezdżą na nich kilka ładnych lat dłużej niż my raczkujący w polsce. Cos w tym musi być. Natomiast rzeczywiście Xenonów zaden z tych sklepów nie sprzedaje- tez cos w tym musi byc? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
R.Capt.
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
Cytat:
ciekawa teoria... bo właśnie tyle mają motovision procenty nie są złe, ja mam +50% i jestem zadowolony, a w afri dwa reflektory dają w wuj światła, chyba że masz już sreberka ciemne to wtedy może być problem.... nawet + 200% wtedy nie zadziała
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s
|
Podrzuce kilka danych z katalogu Osrama:
------------------- moc - strumien swietlny(?) ---- czas pracy - xenony: Xenarc ---------- 35W / 85V 3200lm ± 15% ---- 1000-1500h - h. niebieskie: Night Breaker ---- 55W / 12V 1350lm ± 10% ----- 450-930h Cool Blue ----- 60/55W / 12V 1650/1000lm ± 15% 100-350h - h. klasyczne: Light@Day ------ 55W / 12V 1500lm ± 10% ------ 450-930h Silverstar ---- 60/55W / 12V 1650/1000lm ± 15% . 150-350h GIGANT ------ 60/55W / 12V 1650/1000lm ± 15% . 500-2400h (odporne na wibracje) - h. dla wariatow :64194 ------ 100/80W / 12V 2900/1500lm ± 15% - 75/150h W tej chwili jezdze z 2xH4 Silverstar w RD07a. Swiatlo daja "cieple biale", ale nie zolte. "Daja w wuj swiatla!" Jak sie spala, zmieniam na "giganty" ![]() Ciekawsza informacje znalazlem u dolu strony. To jest zaleznosc czasu pracy halogena od napiecia zasilajacego. Zgaduje, ze ponizej pewnego napiecia nie zachodzi ten tam jakis proces halogenowy(?), banki ciemnieja i zarnik sie wyzarza w tepie ekspresowym ![]() Tc at test voltage 13.2 V 150/300 h Tc at test voltage 13.5 V 350/1850 h Tc at test voltage 14.0 V 250/1250 h samul Ostatnio edytowane przez samul : 30.09.2008 o 13:48 |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
Cytat:
W motovision wierze tak samo jak w darmowe kredyty i olej motocyklowy. A co do +50 czy coś w ten deseń to jakiś czas temu one wszystkie miały oznaczenie 'not for road use', może się zmieniło (ale nie sądzę). Z zupełnie innej mańki to w ich wypadku liczy się efekt dla oka, pisałem już o bardzo dużym kontraście, ciemności tuż poza obrębem światła i samooślepianiu we mgle. A na koniec, wierzysz Niemcom ? No to kup xenon od Touratecha :-D Pozdr newrom
__________________
RD07 & DRZ |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 21 min 59 s
|
Cytat:
Motowision ma podobno +40% - czy tak jest napewno to trudno zmierzyc-częśc odczucia jest subiektywna. Akurat motovision ma aprobate CE a jesli cos na niemcy ma certyfikat to ma napewno- tam ściemy sie nie uznaje- dletego niemcom( w tych sprawach oczywiście) akurat wierzę. Touratech+xenon - nie znam tematu to sie nie wypowiadam. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
ja myśle że nawet 5x GT150 nie da rady dobremu xeno-zeno nowi. ale róbta test i obczajajcie.
takie gt150 też można delikatnie wyżej ustawiac jak zwykłe czy jakieś nie markowe żarówki bo: świecą te 20 metrów dalej(moje odczucie) dwa, że mają ładnie i precyzyjne wyciętą linie światła (sprawdzane i porównywane na przeglądach moich 5 pojazdów z H4) i nikogo nie oślepimy. trochę prób i błędów i bedzie OK. Jak narazie AT na 2X gt150 pomimo że mają +50% a takie extreme power od Filipsa maja 80%, to powert2night (gt150 swiecą jaśniej nie wiem nawet czy nie zajasno, o czym też pisałem) swiecą lepiej choć mają -30% światła do extremów np generalnie AT ma lepsze światła niż Viadradero 04, Galaxy99, Primera94, i Panda07. Wszystko H4 PS: nie do końca to przepisowe bo mam starą siódemke, która jak niektórzy pewnie wiedzą ma jeden reflektor HR a drugi HCR ( nie mylić z HRC w technologi rejli ) co za tym idzie ten 1 wali symetrycznie co u nas zabronione.PS2 jak żarówkaH4 jest 12V i ma 55/60W to nie może miec emblematu "do not use in europe" |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |