| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie możesz mieć na jednej ladze.  
		
		
		
		
		
		
			Z dokręcaniem to jest tak, że wkładamy oskę, i dokręcamy palcami nakrętkę. Potem zaciskamy prawą lagę żeby się ośka nie obracała i dokręcamy kluczem oskę, delikatnie. Potem ponownie odkręcamy prawą lagę i nurkujemy kilka razy widelec. Potem zkręcamy lewą lagę i prawą 10Nm. Na końcu dokręcamy ośkę. Może coś pominąłem. Chozi o to, żeby nie ścisnąć za mocno łożys i przede wszystkim pozwolić na prostopadłe ułożenie teleskopów. oczywiście jak skręcimy "po swojemu" to też pojedzie ale nie tak daleko  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Brodźce 
					
				
				
					Posty: 150
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: x 2 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 15 godz 5 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 P.S mam jeszcze jedno pytanie, gdzie kupic wysyłkowo, szybko, dobre klocki hamulcowe na przód do 990-tki ADV, do najbliższego serwisu mam w pip km, a moje raczej nie wytrzymają paru tysięcy, a w Albani chyba nie ma servisu Ky Ty My :P 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jade jade na motorze wiater mi owiewa twarz...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |