|
![]() |
#1 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: DW_
Posty: 1,664
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 22 godz 34 min 34 s
|
![]()
Stary nie zastanawiaj się - Ola ma może 165cm i może 45kg a pół świata zjeździła (ze 4x dookoła).
Tak jak piszą wcześniej życzliwi - generalnie nie stawać tylko jechać i zeros problemos. We wrocku masz kilku znanych forumowiczów - umów się - na pewno każdy da się przymierzyć.
__________________
Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Mam jakieś porównanie - miałem Trampka 600, mam Afrę. Do tego imponujące 173 cm i 75-80kg masy.
Aby nie pierdzielić na darmo powiem krótko: 1. Jak chcesz jeździć solo niezależnie od nawierzchni - TRAMPEK. Dla mnie był bardziej poręczny i nigdy nie nie stresował. Moc jeździe solo ta sama. 2. Z pasażerem - Afryka 07A. Jej wysokość po obniżce kanapy jest do ogarnięcia w miarę. Dla mnie zasadniczą różnicą był fakt że afryka po załadowaniu pasażerki i kufrów jechała niewiele gorzej niż solo. Natomiast Trampek przy pełnym załadunku wyraźnie dostawał w du.... . Na trasie wyglądało to tak - Tramp 110, max 120kmh/h, spalanie ok 7l. Afri - 140-145km/h spalanie 7,5l. Jak chcesz solo - proponuję TA 600. Jak myślisz na poważnie o dłuższych jazdach z pasażerką to AT. Gdybym jeździł solo - w tym momencie możliwe że zamieniłbym AT na Trampa. Też od wielu lat marzyłem o Afryce, rozumiem kolegę :-) Choć rzeczywistość czasem weryfikuje poglądy. Aha, zasadniczo wszystko sprowadza sie do techniki. Są niżsi ode mnie na tym forum którzy ogarniają AT tak że się we łbie nie mieści ![]() Pozdr zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 30.05.2012 o 23:37 |
![]() |