![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
![]()
Myslę że nie o to chodzi. Masa motocykla podczas jazdy nie jest stała. Jak zaczynasz jechać z pełnym bakiem masz 20 kg paliwa, jak wskoczysz na rezerwe juz tylko 5. Myslę że 2-3 kg gratów w skrzynce, gdzieby ona nie była umiejscowiona nie ma wielkiego wpływu na rozłożenie masy takiego kolosa jakim jest Afryka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 21 min 25 s
|
![]()
Bonjour nie masz racji...Jesli przyjmiesz taka filozofie myslenia to po chwili wszystko zacznie robic dodatkowe kilogramy.Jednostkowo nie ma to moze znaczenia duzego..Ale dodaj do tego niewłaciwe zamontowanie kufrów , i rozłozenie bagazu na moto, ciezki tłumik to juz sie robia dziesiatki kg w złym miejscu. I dlatego trzeba walczyc o rzeczy małe by ogół wyszedł dobrze...Ta skrzynka na osłonie musi byc mała bo to by przeszkadzało...Ale tam wrzucone 2-3 kilogramy ma duzo znaczenie dla motocykla..Nisko i z przodu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Torebka narzędziowa | majki | Wszystko dla Afryki | 14 | 03.04.2012 20:45 |