![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,735
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 4 godz 33 min 45 s
|
![]()
Pozwoliłem sobie troszkę odkopać temat.
Czy do zawiechy stosuje się jakiś inny olej niż syntetyk? Szczerze mówiąc nie spotkałem się z minerałem. Pytam z ciekawości ale może ktoś jeździ na czymś takim i może się wypowiedzieć jaki jest efekt. W starych silnikach często przechodzimy na półsyntetyk lub minerał i zastanawiam się czy przy zawieszeniu są podobne tendencje. Drugie pytanie mam odnośnie ciśnienia w lagach. Pompujemy czy wyrównujemy z atmosferycznym? Jeśli pompujemy to ile? Dodam, że mam wyeksploatowaną trójkę "bez udziwnień, my jesteśmy normalni" ![]() Z góry dzięki za info. Joł. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Olej do scottoiler'a - jaki? | hans | Wszystko dla Afryki | 20 | 19.11.2012 12:49 |
Jaki olej wybrać na dolewkę??? | JarekAT | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 25.10.2012 18:32 |
Posiadacze RD03 - jaki olej silnikowy używacie ?? | Babel | Regularne czynności serwisowe | 55 | 09.07.2011 23:20 |