![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
![]() Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
![]()
...węższy 80/100 będzie lepiej się wgryzał , i lepiej nawigował w terenie
Ostatnio edytowane przez Transglobal : 09.04.2012 o 00:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Desert to opona stworzona na afrykańskie podłoże i nie ma sobie równych w tej kategorii , na asfalcie każda kostka będzie hałasować , wibrować i znikać w szybkim tempie . Stosowanie tej opony na innym niż pustynno/kamieniste podłoże mija się z celem jej przeznaczenia .
Od kilku lat zakładam Pirelli MT21, uważam że jest to wyśmienita opona do większości nawierzchni off po jakiej jeżdżę Africą . Kiedyś jeździłem na mitasie ponieważ za jeden komplet MT21 , kupowałem dwa komplety E09 , przy cenach jakie mitas od kilku lat ustala na swoje opony jazda na nich przestała być dla mnie opłacalna finansowo , ponieważ oprócz niskiej ceny , innych zalet ciężko się doszukać .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
opona sirak przód | tadelo | Wszystko dla Afryki | 11 | 20.07.2011 20:49 |