![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Wczoraj dołożyłem sobie ace 3250 w miejsce tripmastera. Z dobrych wieści - do fabrycznego stelaża można ace przykręcić bez żadnych przeróbek, lekko doginając tylko górną część.
Nie zastanawiając się, jak to jest elektrycznie, podpiąłem pod czujnik prędkości kabelki SPD+ i SPD- z tripa - nie działa, z czego wniosek, że musi być sygnał impulsowy a nie ciągły. Kombinacje z rowerowym hallotronem do mnie nie przemawiają więc wymyśliłem, że gdyby pod ten sygnał o prędkości wpiąć odpowiedni kondensator, to może dałoby się to wyskalować? |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Teoretycznie powinno być tak jak napisałeś , mierzymy obwód i wprowadzamy wynik pomiaru do urządzenia . Jednak w praktyce jest zupełnie inaczej . Dla koła 21 ' w instrukcji jest podany obwód 1676 mm , po wprowadzeniu takiego obwodu prędkość według gps 50 km/h na liczniku wskazuje 120 km/h . Kilka prób i znalazłem właściwy 0709 mm , nie ma nic wspólnego z obwodem koła 21 ' , ale prędkość na liczniku jest taka sama jak na gps-ie i pomiar przebiegu prawidłowy .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza | hans | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 10.12.2012 09:27 |