![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Mar 2012
Posty: 3
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 godz 31 min 46 s
|
![]()
sam trzy lata temu szukałem moto i mój wybór padł na xr 400 i nie żałuję. Jest ich mało na allegro tylko dla tego że nikt jak już raz kupi to nie będzie chciał się tego szybko pozbyć. tylko zrobi się cieplej a ofert będzie więcej. Ja u siebie nic jeszcze nie robiłem oprócz części eksploatacyjnych. Jeszcze mnie nie zawiodła a od crf w terenie nie odstaje bo nie moc a umiejętności się liczą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Kraków
Posty: 15
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 dzień 4 godz 41 min 31 s
|
![]()
Przemyśl jeszcze sprawę tego dwusuwa, ze stanem twojej wiedzy, i możliwościami finansowymi bym się w to nie pchał.
U nas kupienie czegoś nie zajeżdżonego graniczy z cudem, a tu są jednak spore koszta remontu. Pomyśl o tym tak, na starcie pewnie masz do roboty nikasyl, korbe, tłoka. do tego jakieś uszczelki, pierdółki, łożyska i to sam silnik. Którego jak wnioskuje z treści twoich postów nie będziesz sam serwisował. Do tego dochodzą zawieszenia, lożyskowanie kól itd. Dodaj co sezon tlok, co dwa tloki korba, kilka tloków nikasyl, a tu łożyska na kiwaku, tu coś urwałeś, a tu znowu oponki, paliwo od 8 litrów w góre wyzyłowany dwusuw ze słaba kompresja potrafi łynąć i 30, do tego olej litra na 30-50 litrów paliwa koszt 50 zł. A tu znowu niespodzianka bo zrobiła sie dziura w karterze, a pospawać się nie da bo taki stop, a ile za karter? Zanim kupisz ktm-a zerknij dla własnego dobra na ceny części. Jak kupisz z wyżyłowanym silnikiem a będziesz jeździł jak ciapa, to taki kx np pamiętam co przejażdżka swieca, był taki chłopak, świeca 50 zł o tańszej w takim sprzęcie zapomnij. Jak z takim silnikiem będziesz chciał jeżdzić delikatnie to on sie męczy, w mocno wysilonym możesz zamęczyć go na śmierć dwusuw jest do pycenia, zastanów sie czy będziesz pycił. Chcesz po prostu pojeździć po lesie i terenie, czy chcesz zapierdalać na pochybel. To drugie dwusów, każde inne czterosów. A te starsze czterosuwy to naprawdę sprzęty dobrej maści, długo wieczne, dopieszczone technicznie, jak kupisz zadbanego technicznie będzie ci wiernym kompanem bez wkładu finansowego przez dłuższy czas i ze wszystkim oprócz podniebnych ewolucji da sobie rade (fajne zawieszenie do skakania to koszt 10000 w górę za używkę). Poza wymianą płynów i filtrów, regulacją zaworów, będą cię czekać tylko pierdoły. A jak będziesz pewny że chcesz pycić wszędzie zapominając o zdrowym rozsądku, włożyć w to górę kasy i brnąć w to bez kompromisów, kup sobie agresora dwusuwa, ale wiedz że jazda tym po asfalcie to jak jazda afryka w ciężkim terenie, chyba że masz długo przełożony, to na siłę się da ale wtedy lipa w terenie. Tyle w tym temacie ode mnie, to co napisałem wynika z doświadczeń moich i kumpli poparte latami jazdy na dwusuwach. Jest to moja prywatna rada dla ciebie i nie będę w tym temacie wchodził w żadną polemikę, każdy niech wierzy w co chce. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 362
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 56 min 25 s
|
![]()
Chłopie, a toś trupa wykopał
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Kraków
Posty: 15
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 dzień 4 godz 41 min 31 s
|
![]()
faktycznie, przepraszam
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |