![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Sorry, ale wczoraj cały dzień byłem w Węgorzewie.
Po pierwsze wyjaśnijmy pracę przekaźnika pompy paliwa, bo tu mogą być niejasności i to nie tyko ty je możesz mieć! ![]() Jak kręcisz rozrusznikiem pompa nie dostaje pełnego (całego) nacięcia / prądu, a jedynie pojedyncze impulsy w takt przeskakującej iskry z tej cewki zapłonowej. Może to być mylące w ocenie przekaźnika porównując go do tradycyjnego!!! Jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa? Odpal silnik na "obcym podwieszanym" paliwie. Podepnij (na spiętej kostce przekaźnika oczywiście) zamiast pompy paliwa żarówkę 12V/21W Jeśli uruchomisz silnik i będzie pracował na wolnych obrotach / wyższych obrotach - żarówka powinna się świecić. Jeśli nie to udupiony przekaźnik, zakładam, że ja napisałeś przewód sterujący sprawdziłeś. Przekaźnik pompy jest sterowany z tego punktu co obrotomierz ("kabel ten jest wpięty w cewkę tylnego cylindra (prawa świeca)"). Obrotomierz działa ![]() Możesz jeszcze podpiąć stroboskop do ustawiania zapłonu pod ten pin na wtyczce. Wtedy masz 100% pewności, że sygnał sterujący z cewki dochodzi do kostki przekaźnika. Stroboskop musi być specjalnego typu - nie pod przewód WN a pod przerywacz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 17 godz 27 min 13 s
|
![]()
Podpinam sie pod temat-czy w RD07 też można zrobić "ręczne pompowanie paliwa przełącznikiem dzwonkowym"? Tzn czy jest taki sam i w tym samym miejscu przekaznik pompy? Jeśli nie to gdzie? Pytam zanim zaczne elektrosekcje instalacji, a znajac moje szczęście to zaczne od dupy strony i na samym końcu znajde przekaznik
![]()
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Gdynia
Posty: 1,396
Motocykl: RD 03, LC4 ADV
Przebieg: x83000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 59 min 22 s
|
![]() Cytat:
Podłączyłem przekaźnik z Hondy VT750 (bo był taki sam wymiarowo ![]() Qrcze, co dalej mam robić ... Gdyby ktoś miał do użyczenia schemat instalacji elektrycznej do RD03 z 1990r ? ![]() Aha, bezpiecznik przepalało, bo podłączyłem na kostce wentylator odwrotnie ... już jest cacy. Ostatnio edytowane przez Fihu : 21.03.2012 o 18:08 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyli po co jest ten dział. Przeczytaj koniecznie! | podos | Regularne czynności serwisowe | 3 | 30.04.2021 10:48 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |