![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
![]()
C02 i motoz desert na przód. Jeśli mało chcesz na tym jeździć to wytrzymałość na przebieg Cię nie ogranicza a ja nie widzę różnicy na przyczepność na asfalcie, a poza różnica jest aż nadto zauważalna
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Na tył c-02, a na przód jakiego mitaska? Kiedyś, gdzieś polecano c-11 ale nie mogę znaleźć w rozmiarze.
Te motoz desert to jakaś sprawdzona marka, bo pierwsze słyszę? Na mazury albo w góry mam ok. 350km więc ostatecznie jeśli bardzo kiepsko będzie się na tym jechało po asfalcie i będą za szybko znikać to ten raz w roku na urlopik mogę wrzucić moto na lawetkę, więc na przebieg nie patrze. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |