![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kościelec
Posty: 22
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 12 godz 17 min 11 s
|
![]()
Podliczyłem koszty na szybko i wyszło mi około 1200pln, to jest tylko koszt materiałów użytych do budowy.
Mało mam zdjęć, a te które mam są słabej jakości. Przyczepka jest amortyzowana i ma oświetlenie takie jak motocykl. Hamulca nie ma.W goldasowych przeyczepkach mają najazdowe ![]() ![]() ![]() ![]() Te graty zamontowane są na motocyklu. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Łódź
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 17 godz 44 min 52 s
|
![]()
Na razie zbieram szczękę z podłogi...
Wrażenia z zamieszczonych zdjęć i rozwiązań technicznych przyczepki - po prostu podziw. Projekt prosty i elegancki. Wykonanie - miodzio. Napisz więcej - od czego był, wykorzystany przez Ciebie, wałek kardana? Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu? Na co przy wykonaniu? Zwłaszcza o podwozie mi tu chodzi. Myślę, że nie tylko ja jestem tym zainteresowany. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
Znam przyczepkę Krzyśka, to profesjonalny zaprzęg. Pozwala rozłożyć masę bagażu, co poprawia komfort jazdy. Kto miał kiedyś kufry wie jak prowadzi się tak załadowany motocykl
![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kościelec
Posty: 22
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 12 godz 17 min 11 s
|
![]()
Dzięki za dobre słowo i cieszę się, że moja na kolanie zrobiona przyczepka się Wam podoba.
Przegub kardana jest z poloneza.Założyłem nowy krzyżak i zwiększyłem mu zakres wychyleń.Oryginalnie jest za mały i ograniczał by skręt. Przy ciasnym skręcie mógłby się wyłamać, co daleko od domu nie byłoby za przyjemne i bezpieczne. Zaprzęgiem zawracam na zwykłej sześciometrowej drodze. Podwozie, a właściwie cała konstrukcja musi mieć odpowiednią sztywność. Można to osiągnąć wieloma sposobami.W moim rozwiązaniu część sił od zaczepu przenosi nadwozie. Ramę wyspawałem z profili 20x20x2mm.W zupełności takie wystarczą. Najważniejszą sprawą jest bezluzowe połączenie zestawu i resorowanie. W moim rozwiązaniu pracuje amorek z tłumieniem olejowym i z regulacją napięcia sprężyny. Na początku chciałem zastosować do amortyzacji elementy gumowe, jednak z powodu braku regulacji pomysł zarzuciłem. Moja inspiracja: ![]() ![]() Budujcie koledzy przyczepki.Na dalekie przeloty komfot niesamowity. Mając przyczepkę można wszystko zabrać, co jest potrzebne dla dwóch osób na taką wyprawę.Do moich kufrów wchodzą tylko buty na deszcz i przeciwdeszczówki dla dwóch osób ![]() |
![]() |
![]() |