|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Kijana pomalować to można paznokcie , a nie obręcze . Tak jak napisał Kolega , żeby to miało trwałość i po wjeździe do bajora nie oblazło to tylko anodowanie , szczególnie jeśli chodzi o felgi . Przy każdym demontażu/montażu opon malowanie odpadnie i zrobi sie syf . Jak by to był inny motocykl to polecił bym Ci wymianę na taksago ( ale to kasa , nawiercanie otworów , sam w garażu nie zrobisz ) W Africe didy są dobre i szkoda wymieniać na gorsze . Kup sobie komplet obręczy od XR 650 , to najlepsze seryjne obręcze jakie kiedy kolwiek zrobiono w moto enduro , taka sama ilość szprych i ten sam zaplot . Wyślij do anodowania i wówczas to będzie wypas , mam taki komplet do AT tylko srebrny .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,323
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
No właśnie, czy można anodować już raz anodowane powierzchnie? Tzn przed zdarciem do żywego starej anody.
__________________
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
Można.
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Pruszków
Posty: 201
Motocykl: AT 2T TROLLMAX
Online: 2 dni 19 godz 4 min 3 s
|
sporo roboty jest podobno z przygotowaniem powierzchni pod anodowanie,tzn powierzchnia musi być bez żadnych syfów bruzd i tego typu badziewiów..
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Powierzchnię anodowaną trzeba wytrawić. Zresztą nie anodowaną też, żeby była czysta. Oczywiście powierzchnia pod anodowanie musi być dużo staranniej przygotowana niż np. pod proszek. Stąd też często różnica w cenie.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Michał
![]() |
Cytat:
Trochę mi się to nie zgadza, mnie z kolei interesuje przeróbka tyłu na koło 18'. Podobno piasta w xr650 miała dwa rodzaje, większa (starszy model) i mniejsza (nowszy). Ta obręcz tylna z aukcji to chyba nowsza i do Afry nie podejdzie? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: sosnowiec
Posty: 347
Motocykl: exc 530,gs500
Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s
|
Jak ma być porządnie to rozpleść szprychy ocynkować np tu.(http://www.emeresprodukt.com.pl/),a fele wypiaskować i poanodować lub proszek,natomiast piastę wypolerować na błysk i kółko jak ta lala na kilka lat.
|
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 20 min 39 s
|
Panowie a może ktoś się orientuje ile to może kosztować , czyli splatanie i centrowanie obu felg i anodowanie obręczy ?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Zaplot szprych w XR jest taki sam jak w AT i kąty nawierceń w obręczach , obręcz ma mieć 32 dziury . Piasty z XR Cię nie interesują ponieważ użyjesz tylko obręcze . Mam zaplecione na piasty z RD07 obręcze z XR 650 moto było z 2004 roku .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|