![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Pruszków
Posty: 201
Motocykl: AT 2T TROLLMAX
![]() Online: 2 dni 19 godz 4 min 3 s
|
![]()
sporo roboty jest podobno z przygotowaniem powierzchni pod anodowanie,tzn powierzchnia musi być bez żadnych syfów bruzd i tego typu badziewiów..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Powierzchnię anodowaną trzeba wytrawić. Zresztą nie anodowaną też, żeby była czysta. Oczywiście powierzchnia pod anodowanie musi być dużo staranniej przygotowana niż np. pod proszek. Stąd też często różnica w cenie.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |