|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#21 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Panowie w dzisiejszych czasach to żaden problem odrestaurować motocykl , są zdjęcia , opisy , nawet katalogi bebechów do niektórych moto i firmy specjalizujące się w robieniu gratów , kiedyś było stare zdajecie przybite gwoździem do drzwi garażu na wzór . W czasach kiedy nie było śrubki fi 6 i materiału na uszczelkę to było wyzwanie , a i tak jakoś kombinując udawało sie ukończyć dzieło . I to dziwne uczucie jak po miesiącach czy latach pracy , porozkręcane rupieci w kartonach , nagle staja się całością w której zaczyna na nowo bić serducho , ech
.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#22 | |
![]() |
Cytat:
__________________
pozdrawiam michoo |
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
Tak się zastanawiam... ile obecnie może kosztować takie odrestaurowanie Junaczka, chodzi mi o realne koszty?
Porozglądałem się ostatnio po "moto-weteranie" i widzę że z dostępnością części raczej nie ma problemów. Zakładam że kupuje motocykl w stanie "kompletny, na chodzie lub prawie na chodzie" Chodzi mi oczywiście o bardzo przybliżone koszty ![]() Myślicie że Junak to dobry pomysł na pierwszego weterana żeby zacząć tą zabawę? -pytam bo kumplowi chodzi mocno po głowie taki pomysł, a znając życie - mnie pewnie w to wrobi
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Junak z jednej strony dobry sprzęt, by zacząć zabawę z racji na stosunkowo dobrą dostępność części, ale jeszcze chyba lepszym, łatwiejszym weteranem do zabawy byłby rusek np K 750, też sporo części a przy tym, prostsza i solidniejsza konstrukcja.
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 18.02.2013 o 23:10 |
|
|
|
|
|
#25 |
![]() |
K-750 to dobry wybór na początek bo do k-750 na alegro prawie wszystkie nowe części można kupić, ceny rozsądne. Sam sprzęt też dość tanio można kupić. Tyle że w temacie weteranów łatwo kupić kupę złomu, trzeba kupować z kimś kto siedzi trochę w temacie i potrafi ocenić oryginalność i stan techniczny.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: garwolin
Posty: 7
Motocykl: RD07a
Online: 2 dni 7 godz 52 min 10 s
|
Prosze cie nie ośmieszaj sie. Chyba nie wiesz co mówisz. Ok junak jest przewymiarowany, zbyt ciężki jak na 350, jest wykonany ze słabych materiałów bo lepsze w tamtych czasach nie były dostępne ale nie mów mi ze rusek jest prostszy i solidniejszy bo nie jest.
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() |
dyskusja junak kontra rusek to jak tenera kontra afryka
albo atari kontra commodore
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
Junak jednak konstrukcyjnie wydaje mi się prostszy- jeden garnek chłodzony powietrzem, prostsze zawieszenie, masa publikacji na jego temat, bardzo się mylę?
Znalazł by się ktoś z Łodzi (a może Częstochowy) z kim można by na spokojnie usiąść przy browarku któregoś spokojnego wieczoru i pogadać o Junaczkach albo innych weteranach, jak to teraz jest z ich rejestracją, na co zwracać uwagę i czym się kierować przy kupnie... Możecie polecić jakieś tematyczne forum lub stronki gdzie doczytać konkretnie na te tematy? |
|
|
|
|
|
#29 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() |
Silnik prostszy niż kaśce trudno sobie wyobrazić - przedwojenny dolniak który nie ma w sobie żadnego łańcucha, dźwigienek ani popychaczów. Odpalają w każdym stanie technicznym na jakimkolwiek paliwie.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|