Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.01.2012, 17:49   #1
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 11 godz 18 min 46 s
Domyślnie

Panowie a doradźcie mi, ponieważ pompa paliwa oryginalna z trampka wymaga sporej rzeźby ze względu na jej kształt i nie chciałbym ciąć baku.
Jest jakiś zamiennik typu np. pompy facet która była by mała a zarazem wydajna i nie trzeba by jej w bak wkładać.
Czy jedynie pozostaje rzeźba.
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2012, 20:10   #2
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Coś się powinno dobrać z samochodowych pomp tylko trzeba by było znać chociaż ciśnienie jakie utrzymuje oryginał.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2012, 21:04   #3
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 11 godz 19 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ferolo Zobacz post
Panowie a doradźcie mi, ponieważ pompa paliwa oryginalna z trampka wymaga sporej rzeźby ze względu na jej kształt i nie chciałbym ciąć baku.
Jest jakiś zamiennik typu np. pompy facet która była by mała a zarazem wydajna i nie trzeba by jej w bak wkładać.
Czy jedynie pozostaje rzeźba.

Przede wszystkim to trzeba sprawdzić jakie ciśnienie panuje w magistrali paliwowej w TA700.
Zewnętrzne pompy miały Hayabusy pierwsze 2 roczniki.
Ciśnienie w magistrali jest bardzo istotne i ma duży wpływ na dawki wtryskiwanego paliwa.
Nie można wziąć sobie pierwszej lepszej pompy bo nie wszystkie układy wtryskowe pracują z tym samym ciśnieniem roboczym.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2012, 21:13   #4
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Ciśnienie paliwa nie zawsze jest regulowane w obrębie pompy. Pompy samochodowe są chyba w większości pompami zatapialnymi.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.