Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.12.2011, 15:00   #1
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s
Domyślnie

AT ma to smarowane ciśnieniowo i napęd dźwigienek jest realizowany ślizgowo.

Można to samo sformułować inaczej:
dlaczego tyle pisze się o deficycie mocy w AT a w LC4 już nie ?

Pojemność mniejsza o ponad 100cm^3, jeden cylinder, całość waży co najmniej 60 kilo mniej a generuje tyle samo mocy - skądś się to musi brać.

Ciężko niestety o całkiem bezawaryjny motór, który zalany waży 170 kg i w serii potrafi jeszcze z 3ki iść na gumę z gazu i nie wymaga zmiany zawiasu do ostrzejszej jazdy.
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy

Ostatnio edytowane przez fxrider : 13.12.2011 o 15:02
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.12.2011, 15:06   #2
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Tak Puszek, dlatego, że jej tam niema
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.12.2011, 15:50   #3
intr
 
intr's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Międzychód
Posty: 64
intr jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 50 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał fxrider Zobacz post
Inna rzecz, że luzu powstałego przez brak rolki nie dałoby się w całości wybrać na śrubach regulacyjnych
Bez rolki nie, ale jak rolki brak, można wsadzić tam co innego. Przecież nie można załamywać rąk Naprawa tego w technologi rejlii przy posiadaniu tylko podręcznych narzędzi (czyli paru śrub, młoteczka, pilników i taśmy klejącej. może wyglądać następująco. Algorytm postępowania

1. ocena uszkodzeń obudowy.
1a. cała - przejść do punktu 2
1b. pęknieta - zakleić taśmą klejącą i poksyliną/płynnym metalem jakimś przejść do punktu 2

2. ocena uszkodzeń dźwigienki.
2a. cała - przejść do punktu 3
2b. ułamana - wyciągnąć kawałek, szukać spawarki, zespawać, przejść do punktu 3

3. ocena uszkodzeń rolki
3a) cała - przejść do punktu 4
3b) rolka jest, ale zatarta - kasować luz, składać, jazda
3c) rolka pękła, ale środek jest. - Wyciągnąć strzępy, kasować duży luz, składać, jazda
3d) rolka ułamana całkowicie, ale cała. - zdemontować, wywalić strzępy, opiłować i wsadzić kawał śruby twardości 8.8 jako oś, uciąć, zaklepać, składać, kasować luz, jazda
3e) rolka ułamana całkowicie i do tego zniszczona - zdemontować, wywalić strzępy, wsadzić kawał śruby twardości 8.8 jako oparcie dla krzywki, zaklepać, opiłowując ramiona zlikwidować ewentualną ich kolizję z wałkiem rozrządu, składać, kasować duży luz, jazda

4) nie to się popsuło

Powodzenie algorytmu silnie zależy od zdolności manualnych i fantazji znajdującego się w czarnej doopie motorniczego

Ostatnio edytowane przez intr : 13.12.2011 o 15:57
intr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 21:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.