![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Wydaję mnie się, że te słabsze mogą być niezłe. 5,3 na początku, ale potem się usztywniają do 7,6. Może styknąć. Te drugie to będą twardziele.
![]() Wg mnie Ramboszczakowe 6,1 już jest twarde do Afry. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Mam gdzieś twardość tych dwóch oryginalnych sprężyn z AT i bliżej im do tych pierwszych co podałeś. Jak bedzie coś tam za miekko z pasażerką, to dmuchniesz sobie do zawiasu 0,2~0,4atm i po problemie
![]() ![]() Rozumiem że to są WP sprężyny..? Ohlinsy deko droższe pewnie... Aha, ja mam 6.2 i dalej mi to nurkuje bardziej niź bym chciał a z pasażerem bedzie tylko jeszcze bardziej ![]() |
![]() |
![]() |