Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.12.2011, 18:46   #1
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Wydaję mnie się, że te słabsze mogą być niezłe. 5,3 na początku, ale potem się usztywniają do 7,6. Może styknąć. Te drugie to będą twardziele. Też zależy czy będziesz w offie naginał czy więcej po ancfalcie z obciążeniem?
Wg mnie Ramboszczakowe 6,1 już jest twarde do Afry. Ja do siebie myślę o max 5,5.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2011, 20:07   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Mam gdzieś twardość tych dwóch oryginalnych sprężyn z AT i bliżej im do tych pierwszych co podałeś. Jak bedzie coś tam za miekko z pasażerką, to dmuchniesz sobie do zawiasu 0,2~0,4atm i po problemie

Rozumiem że to są WP sprężyny..?

Ohlinsy deko droższe pewnie...

Aha, ja mam 6.2 i dalej mi to nurkuje bardziej niź bym chciał a z pasażerem bedzie tylko jeszcze bardziej
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.