![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 32 min 46 s
|
![]()
Ja mam teraz tył wyżej niz w oryginale...Jakos mi to nie przeszkadza, no moze tylko to ,ze jak stoi na centralce to dwa kola się do ziemi kleją...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Tymon pyta o wyższy przód...
I dobrze bo kto by chciał robić z AT czopera a samo podniesienie przodu rozwala zupełnie geometrie motocykla. ![]() AT seryjnie ma pozycje lekko na czopera ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,629
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
|
![]() Cytat:
Puszek a Ty mnie sie wydajesz( na podstawie zdjec),czlowiek slusznego i podobnego do mojego wzrostu czyli okolo +-170 cm, wiec jak to wszystko przeklada na jazde i jazde off road tez i dosiadanie i takie tam. To chyba normalne,ze w momencie podniesiena przodu nalezy tez skorygowac tyl, tak? No wydaje mnie sie sensowne na poczatku skorygowanie tylniego zawieszenia jako jednego ze slabych ptk AT ![]()
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! Ostatnio edytowane przez Boski-Kolasek : 29.10.2011 o 21:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 32 min 46 s
|
![]()
Ja mam 180 ale brzusio mnie ciągnie do ziemi, więc się muszę napinać....
![]() Spokojnie sięgam do ziemi pełną stopą...Moj przód -lc8- jest bardzo podobnej długości do afri. Skok ma 22 cm.. może nie najwięcej - enduraki mają nawet 30 cm, ale za to nie ma problemu z nurkowaniem..Zmiana tyłu jest prosta, w miarę tania i bardzo podnosi komfort jazdy w terenie i na czarnym..Przód to już większy problem..Jedna tarcza hamulcowa z przodu to zbyt mało na 230 kg motor , który czasem jeździ po szosie z pasażerem..Mimo ,że odjazdowo wygląda jedna duża tarcza , to jednak warto postarać się o dwa zaciski.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,629
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
|
![]() Cytat:
![]() Czyli na ten przyklad majac zawieszenie z lc4 mozna poszukac drugiego z ktorego mozna przelozyc dol lagi za mocowaniem na zaciski hamulcow wtedy jeszcze adapter, i bylyby dwie tarcze. hmm no bo niezwykle trudno znalesc zawieche z lc8
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jezdzi tylko na ssaniu :( | samul | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 12.09.2011 12:20 |
Czym jeździ listonosz ? | MECENAS | Kwestie różne, ale podróżne. | 4 | 17.03.2010 10:56 |