|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
No gdybym nie zrobił na wtryskowym 1000km to może i bym uwierzył
![]() no ale zawsze można się mylić ![]() Cheniek , bardzo często to kierujący nie daje rady ...z różnych powodów, a sprzęt w odpowiednich rękach sporo może. Kiedyś trzema Afrykami i GS1100 mielismy ciężko nadążyć po suchym terenie za wiadrem dodam że jedną AT i GSem jechali ludzie którym jazda po za asfaltem nie była całkiem obca.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.10.2011 o 19:02 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
To proszę mi podać przyklad wolniejszego od varadero motocykla 100 konnego.
Albo jeszcze jakieś skany z GPS jak viadro przekroczyło 200kmh Bo inaczej nie obroniony zarzut stanie się faktem
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
![]() |
Rambo ja się tam nie znam ale np 1200GS sporo wolniejszy i do setki bo Vmax pewnie zbliżony.
Nie trafiłem na stronę z wszytkimi motocyklami i ich danymi technicznymi. Może podaj przykłady szybszych turystyków nie spotrowych motocykli niż wiadrowe 3.6sek do 100 , z pewnością masz już konkretne przykłady.Np VFR800 110KM robi 3.1 ale to inna bajka. Dla utrudnienia może niech będą tak samo wygodne , tak samo elastyczne , żeby było ciekawiej conajmniej tak samo bezawaryjne...... no dobra już nie będe ci utrudniał . Wystarczy tylko przyśpieszenie do 100 jako wykładnik
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.10.2011 o 21:32 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
księgowy...
![]() |
Ktm 990 leczy Was obu Bartol & Dzieju
![]() Tylko proszę bez pierd...nia że się psuje i jest niewygodny ![]() Ja to nie wiem po co to gadanie o przeróbkach, chcecie fabrycznych inzynierów poprawiać Chyba że podłubać coś w długie zimowe wieczory...Te przeróbki to tylko strata kasy ( o czasie nie mówie, bo dla niektórych to przyjemnośc, dla mnie też bo lubie mieć motor w dobrym stanie technicznym) pozdr. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
![]() |
Zbyszku , Rambo wspomniał że są wolniejsze turystyki 1000 niż Wiadro a 990 to klasa enduro więc się nie liczy
![]() A swoją drogą to ile kręci do setki 950 i 990 ? Nie stresuj się nie bedziemy wspominać o jakości KTM , wygodzie siedzenia ani też o jego zawieszeniu a już o tym że się psuje absolutnie
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
księgowy...
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
księgowy...
![]() |
Cytat:
@Dzieju Ja się wcale nie stresuje wszędzie gadają o awaryjności Ktm-a, wygodzie siedzenia ale o jego zawiechach to same superlatywy wszystkie Afry niedługo będą je miały![]() Nie wiem ile ma duży kat do setki, ale kiedyś na światłach podjechał koleś jakimś ścigiem, ostro się naprężał, ale niestety powąchał spaliny ![]() pozdr. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Cytat:
1. Masa załadowanej varaderki 2. Szerokość z kuframi 3. Fatalne zestrojenie tylnego zawieszenia w varaderce. W tych przed 2003 dobija a po 2003 jakby moto był na sztywno. W tych starszych dobija tez przód na większych dziurach. 4. Wyłączanie się silnika przy manewrach na półsprzęgle w varaderce, choć tu obarczył bym wtrysk. 5. W ciepłe dni tylny gar grzeje jaja na twardo 6. kanapa nadaje się do offu tak jak całe varadero. 7. Plastikowa osłona silnika 8. Nie widać co się dzieje przed przedni kołem 9. Nie wiem jak w gażnikowej ale w tej nowszej zestrojenie skrzyni jest fatalne. Jedynka za długa. Dwójka za wysoko a na 6stce pali wiecej przy jeździe z kuframi i pasażerem niż na piątce i ciężko cokolwiek wyprzedzić 10. Prześwit pod silnikiem Kupisz Dzieju co bedziesz chciał. Tu masz moje 10 pkt na NIE |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Administrator
![]() |
Cytat:
pkt 1 masz rację ale też każde inne moto z masą wyjściową ok 250kg będzie tak samo ciężkie np GS1200ADV. pkt 2 no cóż duże kufry to i szeroko jest w każdym motocyklu. pkt 3 masz rację gaźnikowe za miękkie a wtryskowe twardawe na kiepskie drogi przy większych prędkościach nieprzyjemnie podskakują na poprzecznych garbach. pkt 4 i 5 nie spotkałem się z tą dolegliwością. pkt 6 to już zależy jaką kto ma dupę i na czym mu wygodnie ja nie narzekałem. pkt 7 do turystyki bez znaczenia pkt 8 jak chcemy mieć lepszą ochrone przed wiatrem ..... cos za coś w innych sprzętach z większa szybą też bywa różnie. pkt 9 zestrojenie do jazdy solo bez uwag, w pełni załadowaną nie jechałem ale co do 6ki to trudno oczekiwać od nadbiegu żeby się pod dużym obciążeniem zbierała i to jeszcze np z niższych obr. pkt 10 bez znaczenia przy turystyce -dodam że na seryjnej szybie komfort do 140-150 potem zaczynają być "przeciągi" przyda się przeróbka -spalanie w trasie solo 5 ltr i to bez szczególnych oszczędności. -w korku masa swoje robi i po np pofałdowanym asfalcie między samochodami wskazana uwaga ale daje jakoś radę choć za Afryką czy 990 nie nadąży. Rambo , wyszło ciekawe zestawienie wrażeń z jazdy wiaderkiem , każdy trochę inaczej je odbiera bo i każdemu do nieco innej jazdy potrzebne. Może się to komuś jeszcze przyda. Jest wielu szczęśliwych z posiadania GSów , KTMów , Wiader czy Afryk i każdy coś dla siebie w nich znajdzie .....i o to chodzi. Jako że GS 1200 , 1150 i Wiadro testowałem chyba czas na test 990 co by zdanie sobie o nim wyrobić bo jedna krótka rundka którą zrobiłem nie daje pełnego obrazu ( wtedy jakoś szoku nie przeżyłem że jest aż taki rewelacyjny).
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.10.2011 o 09:11 |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |