Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afrykańczyka > Kaski

Kaski kaski, gogle, itp.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.10.2011, 10:10   #1
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Co do ca to Caberga to i ja się wypowiem . Model Sintesi co w moim wypadku jest ważne produkowany jest w dużych rozmiarach. Miałem takowy i w porównaniu np z Araiem jest głośniejszy choć nieznacznie. Faje są bajery typu opuszczaną szybkę przeciwsłoneczną, czy możliwość zamontowania oryginalnego Blututa. Szam zestaw był kiepski bo miał problemy z parowaniem sie z Garminem Zumo, i telefonami Samsung. Porównywałem go z zestawem z Caberga Justissimo GT mojej żony i muszę naże w pisać że w Justissimo jest dużo lepiej. Trzeba było po prostu kilka razy ponawiać parowanie. Sam kask po tygodniu zaczął trzeszczeć. Co do jakości wewnętrznej wyściółki nie powiem żeby była zła, ponadto istnieje możliwość jej wypięcia i wyprania, ale nie jest już niestety tak komfortowa jak w Araju czy Szubercie. Nie pisze nic o Szoeju bo nie produkują na mój czajnik rozmiarów, ale organoleptycznie porównując to wnętrze i wykonanie jest takie same jak w Arajach. Co do wagi Caberga nie jest niska. W tym wypadku musimy brać pod uwagę, że kask ma dodatkowe elementy jak blokady zamka szczęki, jej zawias, dodatkową szybkę przeciwsłoneczną, i opcjonalnie Blutut z baterią.
Mnie to nie przeszkadzało i cieszyłem się że mam kask co prawie idealnie mieści się na mój czerep. To prawie idealnie zadecydowało by go oddać (winowajca rozmiar głowy a nie budowa kasku). Co się tyczy zapięć, to te używanie w Cabergach są zdecydowanie bardziej komfortowe w użyciu i dają możliwość regulacji w trakcie jazdy. Niemniej nie ufam im tak jak zapięciu typu DD, które jest raczej mniej wygodne w użyciu, ale można dojść do wprawy i w efekcie obsługiwać w rękawiczkach. Konstrukcja zapięcia Caberga moim zdaniem narażona jest na przypadkowe otwarcie. DD nie daje takich szans jak się je zapnie, bo jak sie zrobi to nieprawidłowo, to od razu czuć przy zapinaniu, że jest coś nie tak.
Pinlok natomiast to rewelacyjna sprawa i nijak nie przeszkadza. Można zresztą kupić zestawy pinlok do większości kasków do samodzielnego montażu.
ot tyle
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2011, 18:54   #2
maryjan
kapłan maryjan
 
maryjan's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Krakuff
Posty: 203
Motocykl: Super Penera
Przebieg: 667
maryjan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s
Domyślnie

hero kleiłeś pinlocka do caberga czy jest jakiś montowany na kołki ? Bo mnie wku... ten pseudo napylany, który defakto paruje.
maryjan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2011, 22:31   #3
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał maryjan Zobacz post
hero kleiłeś pinlocka do caberga czy jest jakiś montowany na kołki ? Bo mnie wku... ten pseudo napylany, który defakto paruje.
Można kupić takie co sie wierci małe dziurki na podstawie dodanego do zestawu szablonu wciska kołeczki i szyba wygląda jak oryginalnie wyposażona w ten bajer. Zaleta to ze jak się zużyje/podrapie wkładka to wymieniasz i juz nie musisz kombinować z wierceniem itd. A klejone to nie bawisz sie w wiercenia ale jak przychodzi do wymiany to trochę zabawy z odklejaniem. Zresztą przy przyklejaniu tez musisz zwrócić uwagę na to, że szybki często pokryte sa fabryczną warstwa antyparującą , która z natury jest tłusta i wypada ją zmyć w celu lepszego przylegania taśmy dwustronnej tej z wkładki.Tu masz linki - w polsce nie znam ale masz pogląd na temat
http://www.thevisorshop.com/acatalog...Sense_975.html
http://www.thevisorshop.com/acatalog...serts_977.html
http://www.thevisorshop.com/acatalog...f_Pinlock.html
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.

Ostatnio edytowane przez hero : 02.10.2011 o 22:39 Powód: dodalem linki
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2011, 08:14   #4
maryjan
kapłan maryjan
 
maryjan's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Krakuff
Posty: 203
Motocykl: Super Penera
Przebieg: 667
maryjan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s
Domyślnie

HA! to będę wiercił - pinlock do Lazera na kołki to jakieś 80 pln i nigdy nie miałem z nim problemów dotyczących parowania szyby.
maryjan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
SHOEI hornet JANEK Kaski 241 07.10.2013 11:54
AGV AX-8. Alternatywa dla Shoei Hornet? Miklaz Kaski 127 02.10.2012 17:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.