|  25.06.2011, 23:06 | #31 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Tarnowskie Góry 
					Posty: 243
				 Motocykl: TT800XC 2011 Przebieg: 147000   Online: 3 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 53 s |   
			
			Przerabiamy wyższość jednych świąt nad drugimi   Co się podoba to brać, a martwić się potem   | 
|   |   | 
|  26.06.2011, 00:08 | #32 | |
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gliwice 
					Posty: 247
				 Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 52 s |   Cytat: 
 Nie błądzi - podąża inną drogą  . Szynszyll stara się zwrócić uwagę na kwestie techniczne związane z danym sprzętem, Ty zaś podchodzisz do tematu bardziej emocjonalnie. Mnie tez biorą "emocje" jak te pierd...gaźniki próbuję jakoś zgrać ze sobą, wcześniej po paru kurwaćmaciach wyciągając do czyszczenia. Bo ciasno tam jak w .....(dopowiedzcie sobie sami co tam kto chce  ). Niestety, a dla niektórych stety, czopra kupuje się oczami. Zatem bierta co chceta, byle nie było to Virago. Osobiście i subiektywnie stawiam XV 535 na dole tabeli. Dla mnie potencjalnym idealnych chromem jest VTX 1800 w wersji F. Bo jest też technicznie dopracowany. Pozdrawiam  . | |
|   |   | 
|  26.06.2011, 09:31 | #33 | |
| Piast Kołodziej  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,890
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s |   Cytat: 
  Jak kiedys se kupie armature do lansu po miescie, to wlasnie ta w/w - i/ale bynajmniej nie za dopracowanie techniczne   | |
|   |   | 
|  26.06.2011, 10:24 | #34 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: zarzyca/strzelin 
					Posty: 1,657
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s |   
			
			tak tak , kupcie se vtx'a a ;potem bedziecie w razie awarii na lawete czekali . przekombinowane elektornicznie moto . intruza 1400 synchronizuje za pomoca wezyka z oleum ;D ciezko ale sie da generalnie powim tyl;ko tak ; choper nie nadaje sie na nasze drogi . mam koklegow ktorzy jezdzili przez kilka sezonow armaturami wszelkiej masci i powoli sie wykruszaja . niestety , taka jest prawda , moto na dziury nasze sie sredni nadaje. bardziej celowalbym w UJM czyli jakies cb750 czy inazume 
				__________________ BMW r100gs suzuki dr750big | 
|   |   | 
|  26.06.2011, 11:07 | #35 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Tuchów / Redditch 
					Posty: 614
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 17 godz 54 min 17 s |   
			
			Intruz 1400, chetnie bym to w garazu widzial..........
		 
				__________________ | 
|   |   | 
|  26.06.2011, 13:58 | #36 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Zbiczno 
					Posty: 190
				 Motocykl: RD04   Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s |   Cytat: 
 Ja się przyznam, że miałem przez 2 lata Intrudera 750 i jedyną awarię jaka mnie spotkała to przepalony przerywacz kierunków. A jeśli chodzi o wyciąganie aku i regulację gaźników, to nie uważam za jakąś tam straszną wadę, bo jak często się to robi (aku wyciągałem tylko na zimę, a regulację robiłem po zakupie i to wszystko (o ile dobrze pamiętam robi się co 24000km) Uważam je za bardzo udane motorki. | |
|   |   | 
|  26.06.2011, 22:10 | #37 | |
| Piast Kołodziej  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,890
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s |   Cytat: 
  Nigdzie dalej tym jezdzic bym nie jezdzil, wiec i poczekac bym mogl.. | |
|   |   | 
|  28.06.2011, 09:17 | #39 | 
|  |   
			
			polecam vn 750 vulcan - dla majsterkowicza z grubym portfelem o stalowych nerwach i cierpliwości   virago 535 - małe, śmieszne, niewygodne (wzrost 188), pracuje jak agregat. ze sprzętów tego typu które mi się spodobały to intruder m 800 jest fajny - poręczny i całkiem zwinny:   
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  29.06.2011, 13:29 | #40 | |
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   Cytat: 
 Przejechanych 55 tys km roczik 1998 bez najmniejszej awarii. Dragstar 650 już jest w wykonaniu i bezawaryności / wytrzymałości niżej w tabeli - 30 tys km virago 535 jest dla niewyrośniętych facetów i kobiet i gość 188cm wygląda dość niezręcznie lub nawet śmiesznie. Tak samo na shadow600 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 29.06.2011 o 13:31 | |
|   |   |