![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mój TeKaC z przodu ma ok. 12tkm i ma jeszcze z połowę mięsa, jest wyząbkowany trochę, ale polata pewnie do 20tkm. ![]() ![]() A i jeżdżę na 2,75/21 i nie mam zastrzeżeń. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Przodem znaczy się PRZEDNIM HAMULCEM - to dla tych bez kawy z rana.
A z tego co piszesz i co ja pisze wynika że HAMOWANIE PRZEDNIM HAMULCEM, pomaga w równomiernym zużyciu opony, a nie ją ząbkuje. Swoją drogą moje TKC są do wywałki po ok 7-9 kkm. ciekawe .... Ostatnio edytowane przez paku : 14.06.2011 o 11:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |