![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 121
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnie
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 5 min 40 s
|
![]()
A nie lepiej wstawić amperomierz, wyskalowany do powiedzmy 30A i używać tak odbiorników, żeby pobór nie był większy niż 25A bo tyle wyrobi alternator.
__________________
‘Are You Gangsters?’ ‘No, We’re Russians’ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tabelka - rok, nr silnika, numer ramy | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 4 | 31.03.2009 19:56 |