Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.06.2011, 20:58   #1
badiss
 
badiss's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 121
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnie
badiss jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 5 min 40 s
Domyślnie

A nie lepiej wstawić amperomierz, wyskalowany do powiedzmy 30A i używać tak odbiorników, żeby pobór nie był większy niż 25A bo tyle wyrobi alternator.
__________________
‘Are You Gangsters?’ ‘No, We’re Russians’
badiss jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tabelka - rok, nr silnika, numer ramy QrczaQ Wszystko dla Afryki 4 31.03.2009 19:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.