Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.06.2011, 10:55   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 43 min 6 s
Domyślnie

problem jest w czym innym- handbary często przy maksymalnym skręcie uderzają w owiewkę i przy glebie ją uszkadzają..
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2011, 11:04   #2
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 26 min 7 s
Domyślnie

Miałem Acerbisy PRO bez alu a teraz mam PRO z aluminiowa szyna( I i II)...Przy glebie te z aluminiowym wzmocnieniem często tak sie doginaja ,ze blokują działanie klamki i robi sie problem bo wcale łatwo sie tego nie prostuje...
Gdybym teraz kupował ,szukałbym tych bez szyny aluminiowej. Nalezy tylko skrócić dźwignię hamulca/sprzęgła o gałkę i problemu juz nie powinno być....Według mnie sa podobnej skuteczności a w razie czego problemów mniej(dwa razy wracałem z zdemontowanym handbarem bo sie nie dało go na kolanie wyprostować) . No i sa tańsze i mniej miejsca zajmuja na kierownicy i nie gryza owiewki.. :-)))
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2011, 12:14   #3
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek Zobacz post
Przy glebie te z aluminiowym wzmocnieniem często tak sie doginaja ,ze blokują działanie klamki i robi sie problem bo wcale łatwo sie tego nie prostuje...
Potwierdzam. Po lekkiej glebie próbowaliśmy we dwóch naprostować rdzeń, ale skończyło się na demontażu Może faktycznie krótka klamka to lepsze rozwiązanie? Ja uwaliłem już z 5 sztuk, za każdym razem z gleby przy niemal zerowej prędkości
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.06.2011, 14:11   #4
zombi


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,151
Motocykl: exc 250 2T :)
zombi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
problem jest w czym innym- handbary często przy maksymalnym skręcie uderzają w owiewkę i przy glebie ją uszkadzają..
TO też zauważyłem, jutro lecę do magika co by dorobić krótkie mocowanie, po wstępnych oględzinach problem z owiewkami powinien zniknąć.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi,
zombi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? Łysy Hamulce, kola, opony 27 23.09.2013 10:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.