Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.05.2011, 11:47   #10
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

No wreszcie ruszyłem temat gaźników w swojej rd 03. Zapodałem funkiel gaźniki od Trapa 650, które są prawie identyczne z gaźnikami Afry, średnice od strony filtra i głowicy, wymiary membran. Zmieniłem tylko dysze główne, bo w Trapie siedzą 132 tak więc pewnie apatyt na paliwo byłby większy. Dodatkowym urządzeniem w gaźnikach Trapa jest system dolotu powietrza do zdaje ssania, warto je czymś przytkać, bo na niskich obrotach silnik będzie się dławił, ale po minięciu 2 tys obr dostawał kopa, przytkałem te doloty gąbką i jest cacy. Afra pracuje równo i w końcu nie strzela z wydechu przy schodzeniu z obrotów.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gaźniki z Kawasaki KZ 400 janeksok Inne - dyskusja ogólna 6 09.02.2012 19:16
Wyswietlacz dotykowy z voltomierzem, termometrem i innymi... Marcin.111 Wszystko dla Afryki 47 19.02.2011 09:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.