Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.05.2011, 08:16   #1
king3
 
king3's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tarnów
Posty: 96
Motocykl: RD07a, ATAS 1100
Przebieg: sporo
king3 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 28 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał TyMoN Zobacz post
Nowa zebatka docisnieta na maxa:


Nowa zebatka docisnieta na maxa + zabezpieczenie zebatki (zwroccie uwage na przerwe miedzy zebatka a zabezpieczeniem):


Po dokreceniu zabezpieczenia zebatka odchodzi od silnika... powinno tak byc?
no wszystko pięknie tylko teraz pytanie czy jest jakikolwiek luz po zalozeniu nowej zębatki czy nie (patrz filmowa produkcja). Ile w motoriscie ta zabatka bo jakos nie mogłem jej odszukac ?


p.s. dowiedziałem się: zębatka w motoriście 141,45 a zabezpieczenie 33,21. Ciekaw jestem tylko czy założenie nowej zebatki zlikwidowało całkowicie luz czy nie ?

Ostatnio edytowane przez king3 : 31.05.2011 o 08:02
king3 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
zębatka zdawcza


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zębatka zdawcza konrad1f Rama, zawieszenia, napęd 13 09.06.2009 23:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.