![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Jeśli aku był sprawdzany testerem i dupa to raczej w nim "coś nie styka".
Aku można łatwo sprawdzić samemu. Podłączamy żarówkę około 50W i mierzymy napięcie. Powinno być powyżej 12V. A żarówka ma oczywiście świecić ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Gdyż albowiem..pierwsze co zrobiłem to pomacałem czy masa przykrecona i czy nic nie luźno. A jak dokręcone mocno to i prawdopodobieństwo zaśniedzenia/korozji maleje. Klemy były dowalone tyż na ostro. Z aku na pewno coś nie tak bo nie ładuje, ale pytanie czy nie zepsuł go motocykl. A ze żarówą sprawdzę i obaczym.
------------------------------------------------------------------------- Dzięki za pomoc..aku kupiłem nowy (gwarancja 24 miesiące ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.02.2013 o 20:14 |
![]() |
![]() |