![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
|
![]()
zastanawiam się ciągle nad celem kombinowania z pompą. nowe styki kosztują ok 65 zł a ich wymiana zapewnia sprawne działanie pompy przez minimum 50 tyś km. moje oryginalne styki mają 40 tyś km i żadnej wymiany nie wymagają. zastanówcie się czy jest sens kombinować mając gotowe i pewne rozwiązanie.
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
Ja sobie zafundowałem regenerację pompy przez R2-D2 (nowe styki z Larssona + płytka zabezpieczająca przed wypalaniem) i jest naprawdę gitarra! Pompa chodzi jak nowa, przed regeneracją nie mogłem na autostradzie przekroczyć 130 km/h, bo nie wyrabiała i silnik mi zaczynał przerywać, co np. przy wyprzedzaniu TIRa przyjemne nie jest. Musiałem redukować do ok. 70 - 80 km/h, chwilę się krztusił i znowu zaczynał ciągnąć.
Teraz problem nie istnieje, gdybym miał mniej oleju w głowie mógłbym spokojnie kręcić manetę do końca. Pamiętajcie, żeby nie zapominać o wymianie filtra paliwa.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Moja jest na przekaźniku. 2000 km nawinięte i wszystko jak na razie ok.
![]() A do cykania pod dupą można się przyzwyczaić. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skwiercząca pompa paliwa | Włóczykij | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.07.2012 21:39 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |