![]() |
#21 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
|
![]() Cytat:
spotkaliśmy się kiedyś jak mniemam na Wita Stwosza w Szczawnie Zdroju no nie? ![]() Ja na XL600LM w drodze na Chełmiec a Ty byłeś już wsiadający na swoje XLV. Mniemam, że to Ty bo do cholery dwóch XLV to w Wałbrzuchu nie ma na bank ![]() Zdrowia i powodzenia w poszukiwaniu części do tej pięknej maszyny! matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
![]()
Witam,
Ja kupiłem 2 skrzynię do RD01 w Niemcowni jakiś czas temu, przez e-baya. Niestety, przypadłość modelu - padają wodziki i koła zebate (wielowypusty). Najczęściej leci 2-3-4 bieg. Na ogólnoświatowej liście RD01 są pomysły dotyczace dorabiania trybów w UK w firmie robiącej racingowe skrzynie, ale to droga zabawa. Lepiej znaleźć dawcę. W DE sporo używek jest jeszcze, również na części. O ile zdążyłem się zorientować, koła zębate skrzyni na 99% nie pasują od VT, ale z wodzikami nie próbowałem. Nie poddawaj się, na pewno trafisz ![]() ![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,285
Motocykl: RD01
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 20 min 0
|
![]()
Tak to już jest z weteranami, ale coś nie chce mi się zbytnio wierzyć żeby skośnoocy zrobili tylko trybiki do tak krótkiej serii, nie sprawdzałem ale powiedz Kisiel czy od wszystkich VT próbowałeś
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Wałbrzych
Posty: 7
Motocykl: RD01
![]() Online: 3 godz 21 min 6 s
|
![]()
Mam skrzynie z vt problem polega ze tam jest 6biegów wodziki powiedzmy ze pasują bo sam założyłem i trójka teraz jest przy spokojnej jeździe wcześniej nie było wcale.
Co do kół to trzeci bieg da się chyba założyć ale razem z czwartym albo drugim i będą wtedy inne przełożenia. Zastanawiam się czy koła zębate nie podeszły by z AT abo TA. Może Ktoś z was próbował. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 46 min 52 s
|
![]()
A co tam się dzieję, że niema np trójki? Bieg wyskakuje, nie da się wrzucić czy jak?
W firmie racingowej za granicą to może być drogo faktycznie, ale dorobić koło zębate można w zakładzie, który z "rejsingiem" niema naic wspólnego, powinno być duuuużo taniej.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Wałbrzych
Posty: 7
Motocykl: RD01
![]() Online: 3 godz 21 min 6 s
|
![]()
Wyrobione są kły i wyskakuje przy większych obrotach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 46 min 52 s
|
![]()
No więc kły się szlifuje i nie jest to wcale wiejski tuning.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Wałbrzych
Posty: 7
Motocykl: RD01
![]() Online: 3 godz 21 min 6 s
|
![]()
Te kły kiedyś ktoś już napawywał i szlifował.
Nic to chyba nie pomogło |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Kraśnik
Posty: 25
Motocykl: T7
![]() Online: 2 dni 1 godz 45 min 19 s
|
![]()
Czołem!
Odgrzeję nieco kotleta. Potrzebuję przewodów z cewką na tylny gar. W zasadzie to tyko kopułka prawej świecy jest pęknięta i nie objawia się to jakąś drastyczną zmianą w pracy silnika ale chciałbym to wymienić. Może ktoś ma na zbyciu i poratuje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulacja luzu zaworowego RD01 | luk750R | Regularne czynności serwisowe | 3 | 27.12.2013 23:35 |
xlv 750 r RD01 | darek | Regularne czynności serwisowe | 8 | 14.09.2008 23:21 |